Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Shitpommfritt cm ringde, jag måste rusa till fika

• Timisen

Ni bara ljuger båda två; du om sommarväder på ballen och hon om att ni skulle ha fåglar som överlevt influensan

• Timisen

Jamen det låter ju utmärkt; svärisarna är barnvakt o ni får vara ifred, umgås m varandra o sporta!

• Timisen

Jag kan inte förklara vad jag jobbar med men föreställ er en grekisk otextad film med mycket långa dialoger o lite rekvisita. Jag är därtill inte utsövd och har en deadline imorgon kl 9 då denna film ska vara recenserad och förslag till eventuell revidering av manus färdig...

Nej, jag jobbar inte med film...duuuuh:-P

• Timisen

När jag plussar vill jag fira m Bollinger och det går ju inte. Ska jag dricka i förväg?

• Timisen

Sparas? Jag planerar inköp! så den ursäkten blir svår...eller iof ska den väl inte sparas på bolaget heller!

• Timisen

Jag tycker bubbel låter godare...men jag har inte smakat olivogucket

• Timisen

Kanske ska jag vara lite småfull imorgon när jag ska redovisa det här arbetet som jag inte har minsta lust att ta itu med trots att jag är asstressad...

• Timisen

Cocci, måste man köra autogiro för elen? Autogiro tycker jag endast passar för mkt få förutsägbara avgifter som liksom inte kan höjas huxflux...

Svar på tråden Midsommargänget III