Inlägg från: Prickiga jag |Visa alla inlägg
  • Prickiga jag

Midsommargänget III

Tillbaka från fikat kastade jag in en mugg mjölk i micron och sitter nu äntligen och avnjuter min semla! Var ju "tvungen" att köpa en chokladboll istället när jag fikade med Elin eftersom jag slabbar alldeles för mycket när det gäller semlorna! Tror inte att de är så pigga på att hjälpa en med varm mjölk heller Gud så gott!

• Prickiga jag

Just ja, det är hockey nu ja! Måste kolla lite!

• Prickiga jag

Men varför sur Tanten? Vad har hänt, förutom att det är måndag imårrn?

• Prickiga jag

Tycker inte om att jag är beskuren!!!

• Prickiga jag

Hej Anemone!

Såg dig när jag satt på buss 119 mot Vreten i förra veckan tror jag. Passerade Lilla Alby. Orange jacka?

• Prickiga jag

Självklart är det det Munter! Men jag insisterar fortfarande på att betala! Jag skickar dessutom ner två stycken förfrankerade kuvert - ett till mig och ett till HG, så kostar inte det nånting för någon (förutom min arbetsgivare då... men det har de råd med!) Maila mig din adress bara. Och förhoppningsvis kan du få se bodyn på MiniPricken redan om ca 6 månader då h*n tittar ut om två och en halv månad!

Apropå det - hur är det med Flinxan?! Antar att vi börjar bli lika jobba som annan släkt, vänner och kollegor som ringer fem gånger om dagen och undrar om det hänt nåt

Stackars Anemone! Mango som är så fantastiskt gott! I löööööw it! Om man är utomlands då och inte de stenhårda, smaklösa som finns på ICA.

• Prickiga jag

Inte "jobba" utan "jobbiga".

/Alzheimer light

• Prickiga jag

Jag och sambon har barnvagnsångest! Antingen beställa en Teutonia Mistral S via nätet och Tyskland för totalt ca. 5.200 kr eller köpa en Knorr Nizza via en svensk sajt som säljer ut 05:or för endast 3.300 (+ 300kr frakt). Samtidigt som Teutonian är mycket roligare med mindre, svängbara (och låsbara hjul i fram) så blir det kanske också jobbigare att köra på moddiga eller grusiga vägar. Fast den är ju så fiiiin. Knorr Nizza är dels billigare och dels mer praktiskt men samtidigt ngt tyngre att köra. Vikten på vagnarna verkar dock vara densamma, men men.... Åhhh, vad göra? Knorr måste vi slå till på i stort sett omgående för att då en med det priset. Nån som hört nåt, vet nåt?

• Prickiga jag

Det kostar även 20 kronor per månad för att endast kunna släppa in er i Min Graviditet. Surt! Visst fick man en del på köpet, men så aktiv och engagerad är inte jag i alla fall. Jag ligger nog kvar på gamla sajten endast ett tag till!

• Prickiga jag

Det blev lite fel. Läs på Fab. Vet inte ens om jag får iväg det här inlägget?? Har i allafall bett FL om hjälp!

• Prickiga jag

Jo, men titta det gick ju bra.

Det råkade bli lite fel på FL och jag har nu mailat dem och bett om hjälp! Jag registerade/aktiverade mig på nya FL sajten men när jag såg att det kostade pengar att endast ha er som besökare i bl.a. Min graviditet så ångrade jag mig och ville då avregistrera mig igen från nya sajten. Då avregistrerades jag helt och hållet. Får se vad de säger... Hade ju skrivit en del i min Graviditet som gärna haft kvar... SUCK!

Passa er tjejer!

• Prickiga jag

Lustigt att jag fortfarande kan skriva inlägg under mitt nick, men resten är borta? Fattar nada!

• Prickiga jag

Äh, jag går och kollar på hockey istället... det här med FL suger

Svar på tråden Midsommargänget III