Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Fast Cocci kommer att bli en liten söt ängel!

• Anemone

Själv blir jag en röd liten djävul.

• Anemone

Jag är så ARG idag. Vete sjutton varför. Mens i antågande förmodligen. Jag skulle kunna nita någon utan att tveka. Så här brukar jag verkligen inte känna mig. Ge mig något att slå på NU! På sätt och vis är det rätt skönt med omväxling mot den där totala vintertröttheten som jag känt de senaste veckorna. Typ som det låter som om Timisen känner sig. Trött, tung & seg. Kunde man inte få lite positiv energi istället!?

Pricken - om det är en av oss som inte behöver repetera gymnasiesvenskan så är det du! Du skriver som en hel skolfröken!

• Anemone

Phu! Tack Surfer. Nu fick jag lite perspektiv på tillvaron. Ska kolla upp det där med lunchträning i alla fall...

• Anemone

Jag har blivit en mycket mer harmonisk människa efter en lunch med en stilig karl. Och då menar jag inte min make som jag annars lunchar med varenda dag faktiskt. Mmm... lite manlig fägring kan verkligen göra under för det inre lugnet!

• Anemone

Det här var en ung och fräsch teoretiker. Men visst, den där sorten som du talar om Tanten finns det alltför gott om i mina korridorer också. Gärna med kutig rygg och hängbuk också. Men va fan, man är ju här för att arbeta så man ska väl inte klaga...

• Anemone

Klart vi bryr oss om att du får en näringsriktig lunch Cocci! Hur kan du tro annat? Heja Bert! Hur uttalar man Bert's på franska tro? Ska nog inte försöka.

• Anemone

Vore man värd det? Kanske. Dagsaktiviteter - vad innebär det?

• Anemone

Mmm... tyvärr inte riktigt min pryl är jag rädd. Meditation och Tai Chi och sånt lockar inte alls. Kanske kan verka underligt eftersom jag är yogabrud. Synd! Annars hade det varit mysigt att lyxa till det lite.

• Anemone

Säg att det blev jag Elin!

Visst är det väl lite mysigt ändå att bli väckt av en sprallig katt? Livsglädje liksom!

Svar på tråden Midsommargänget III