Midsommargänget III
Sängläge ist för att skrubba badkar och praliner ist för din knäppa chef...ta chansen o njut!!! Kan vara sista lugnet på ett tag...Men jag förstår om du är orolig, men nu fick du ju veta i tid att du ska ta det lugnt.
Sängläge ist för att skrubba badkar och praliner ist för din knäppa chef...ta chansen o njut!!! Kan vara sista lugnet på ett tag...Men jag förstår om du är orolig, men nu fick du ju veta i tid att du ska ta det lugnt.
Om allt går på räls ska jag gravtesta innan varberg...
PÅ sidan 504...den 14 april...har jag frågat er om ny tråd och nu är det bevisat...INGEN JÄVEL AV ER LÄSER MINA INLÄGG!!!
Och sprejet funkar bra, tack!
Jag har lite ont i skallen men det hade jag innan oxå...tror det har varit ett för långt glapp mellan akupunkturtillfällena (en månad denna gång) och det har nada att göra med barneriet!
Jag ska spreja 4 ggr per dag o det är asjobbigt att komma ihåg! Nån som vill påminna mig kl 7, 12, 17 o 22 varje dag de närmaste 3 veckorna?
Hur mååår niii? Alla jävlar på msn jämt???
Nu ska jag spreja lite tidigare tror jag...shit...att man inte bara kunde få byta allt mot en kul befruktande påsättning...
Haaaaaahahaha...funderade faktiskt åt det hållet tanten! Jag har ställt in kalendern i jobbdatorn o idag ställde jag faktiskt även mobilen för att minnas morgonsprejen...
Jag ska på bröllop i juni! Och ett i augusti! Det ska bli så kul tralalalala...fast det i juni är smoking så jag måste tyvärr köpa en klänning
Letar du efter timisen bland nya inlägg elin? nannannananana....
Ingen inne på msn...?
Ja det kan ni ju glömma - han kommer att bli en okyrklig stockholmsgangster!
Jag vet inte flodisen...vänskap behöver underhållas. Lättare att visa sin bästa sida en gång per år eller via mail.. Jag har haft vänner långt borta i åratal men en viktig dimension saknas ändå, även om du har rätt i att mail är super i sammanhanget! Och blir det en fnurra är det mkt svårare att reparera via mail el tfn, även om man var "riktiga vänner" fr början.
Och inte faan har jag samma närhet till min familj om de bor långt borta, samma kärlek dock. Och fr a med ett litet barn skulle min inre trygghet kunna vara större än en snitthäck fr texas - vad hjälper det om jag blir galen av sömnlöshet, grälat med mannen eller bara känner mig sliten? Jag behöver handfast back-up...en sån man kan få av en mamma t ex, som kommer över och hjälper till utan att man känner sig skyldig o dum.
Sen är det en annan sak att det kan vara skönt att ha nära o kära på lite avstånd ibland
Kramar till lilla elinpelin! Du kunde väl kommit över till mig i påskas och umgåtts?
Tack rally! Det är helt kört med kl 12 o 17...det ena är mitt i lunchen o det andra vid hemgång. Jag har bestämt att köra 11 och 16 istället..bättre än att glömma tänkte jag!
Så nu är det 7, 11, 16 o 22,
Tack för påminnelsen via sms igår flinxis!
Yes, Cartman jag är på G! Äh, eller det är bara min rubbade humor - jag sprejar just nu och den 9 maj är det sprutdags och v 21 eller 22 kan det kanske finnas ett litet embryo på gång.
Jag känner mig som om jag anmält mig till maran och precis klarat 3 km jogging...en del kvar liksom..
Det finns under rubriken "svårt att göra barn" här på fl..
Hörreni, medans jag tränar o kämpar och verkligen segar mig igm alla 42 km kommer ni göra som de där marockanerna - utan att åka fast - alltså dra på er en nr-lapp o ruscha med i loppet sista kilometern!