Midsommargänget III
Jag har tråkigt! Det är nästan ingen har och jag har nu gjort alla de privata ärenden jag hade med mig till jobbet idag. Vad gör man nu? Alla är på sportlov och kvar finns den administrativa personalen.
Jag har tråkigt! Det är nästan ingen har och jag har nu gjort alla de privata ärenden jag hade med mig till jobbet idag. Vad gör man nu? Alla är på sportlov och kvar finns den administrativa personalen.
hmm... långlunch kanske?
Förresten, hur gick på Tantens föredrag på möte och för HG:s föreläsning?
Men det hände ju inget ju Elin? Jag kom till nivå 3 och där blinkade det ett tag men inget hände. Är jag senil eller?
Som Tantens kollegor. Ha, ha, ha!
Idag har jag varit och shoppat två flaskor äkta bubbel, Cuveé Operakällaren för 289 pix/st till brudparet. Skulle ge en hel del för att ta mig ett litet glas nu faktiskt. Timis, join me?!
Sitter också och suktar lite på Yasuragi Hasseludden. Man kanske skulle åka dit en ledig vardag. De har specialpris... fast det är ändå väl saftigt.
Hittat på en annan tråd:
Lite "jag mötte Lassie" men sambons kompis hade flyttat in i ny lägenhet + hade ny tjej. De körde på som attans så sängen dunkade i väggen då det helt plötsligt ringer på dörren. Killer får på sig något döljande klädesplagg och går och öppnar. Där står en granne som inte säger ett ord, han går förbi killen och traskar rätt in i sovrummet, ställer sig vid fotänden av sängen, där tjejen ligger med täcket om sig (väldigt förvånad). Grannen böjer sig ner, tar tag i sängen och drar ut den ca en halvmeter från väggen, sen bara vänder han och går igen, helt iskallt.
Snacka om bra första intryck
Kanske är nåt fel på mina nya brillor
Fast nu hade Hasseludden erbjudande på måndag-torsdag inkl. lunch och dagsaktiviteter etc. för 650 riksdaler. Övernattning vågar jag inte ens tänka på...