Midsommargänget III
Grattis Ozzy till önskad viktnedgång! Jag skulle oxå vilja...
Dina hundar är inte särskilt kinkiga med maten, Munter! Katt eller tuggskena, same same but different!
Grattis Ozzy till önskad viktnedgång! Jag skulle oxå vilja...
Dina hundar är inte särskilt kinkiga med maten, Munter! Katt eller tuggskena, same same but different!
Nej nej, ingen bantning här inte, det får vänta till i mitten av juni!
Ska försöka byta ut mina glassfrossningar dock mot nåt annat, nåt nyttigare... Öhum, vadå?! Vad är lika gott som glass men utan kalorier?! Gurka, sparris eller morötter?! Nehej, jag tror inte det!! Ozzy, dietdrottningen, har du nåt tips?!
Vaff Flinxan, sluta knip nu och låt pöjken komma ut vet ja!!
Funderar om jag ska skriva ut tussbilden och sätta på kylskåpet som ett riktigt, riktigt avskräckande grav.exemplar...? "Inse vad som händer om du fortsätter mölja i dig glass var o varannan dag i ytterligare 3,5 månad?!" Risken är väl att man inte äter nånting alls efter det?!
Kul Bebbe att du snart är förbi den alltför kritiska perioden! Tror jag ska ta och gå en runda hos alla gravisar för att se vad som händer!
Åh vad mysigt det låter Esther!! Med en jollrande "fin bebis" menar jag! Är det inte dags för fler foton på henne oxå? Jag fullkomligen älskar ju det där hon gäspar!
Åh HG stumpan, vad jobbigt! Men du, Flinxan är ju en väldans klok kvinna och jag tror precis som hon!! Du är Hjs bästaste mammis och ingenting är ditt fel! Skit i Anna Wahlgren och gör som ni tycker känns bäst! Kram på dig!
Ja snälla, föreviga badbollens sista dagar!! Marsch pannkaka mot kameran!!
Vaffan Toca, knaprar du fortfarande mussnichtkotzen-tabletter?!
Spinne?! Ich doch nicht!!
Men du, det sista av måltiden, det brukar ju ändå vara det man har ätit "bara för att det är så gott" så då gör det ju varken från eller till om det kommer upp igen!
Ja men se lägg ut den då!!!
Ja, eller inifrån...