• Anonym (VAFAN!)

Han blir fortfarande generad! Efter över 3 år!!!

Alltså jag är så trött och sur. Min sambo säger fortfarande att han blir generad när jag skriver vissa sms. Som idag. Jag skrev "Längtar efter DIG! Längtar efter dina händer och armar...". Fick en rodnande smiley tillbaka. Jag skickar ett "?" och han svarar "Jag blev generad". VAFAN! Skickade tillbaka att "Det var ju tur att jag inte skrev exakt det jag tänkte". Och han svarar ". Låter som att det var något trevligt ;)" Seriöst! Är så jävla trött på det här. Han får typ panik om jag smsar något som i mina ögon inte ens är snuskigt. Och aldrig att HAN klämmer ur sig det han tänker. Vad fan är det för fel!? Han är för övrigt 36 år så ingen liten snorvalp. *AAARRGH* Är. skitsur men måste sova, var bara tvungen att vräka ur mig detta. Förbannade karl-fan. Är det nån som har en sambo/man som är likadan? Blir galen..

• Svar på tråden Han blir fortfarande generad! Efter över 3 år!!!
  • snuggels

Samma här. Min man är likadan. Fast jag har aldrig fått ett svar på sms! Det gör mig så ledsen. Själv skriver jag ofta sms till honom med kärleksförklaringar eller bara att jag saknar honom, längtar etc. Aldrig något svar..,

• Anonym

Vad är det för fel på DIG som inte anpassar sig efter det han klarar av? Det bara är så att du ska ändra på honom och inte du på dig själv. Jävligt märkligt om han inte tröttnar på DIG!

• Súdamerika

Varför är det han helt plötsligt som det är fel på och som ska ändra sig?

Please pardon all the curses, shit gotta come out someway. When you're growin up worthless
  • J   a   d   e   d

Skulle vilja föreslå att du respekterar den person han är istället för att bli förbannad.
    Att ha svårt för att skriva snusk har ingenting med ålder att göra, det är en fråga om personlighet. En del är lite mer hämmade på vissa plan, det betyder inte att de har fel eller gör något fel.  

Jeddan
  • Miew

Min sambo skulle aldrig skicka något sånt heller. Det är bara hans personlighet, och så enkelt är det.
    Du får respektera honom för den han är, och jan du helt enkelt inte leva utan sådana sms så får ni väl göra slut och du får hitta någon som gör det.

• Digestive

Du tror inte att något olyckligt kan ha format honom på det här viset snarare än att han "är" sådan? Forma om honom på ett så positivt vis som möjligt, då det i sig får den negativa koppling han har till sådant här att luckras upp. Att ställa krav fungerar sällan bra om det finns negativt laddade erfarenheter bakom.

Han kan såklart inte ses som en snorvalp numera men har definitivt varit en.

• Whitetrash86

jag kan tyvärr inte få hans svar till "generad som en "snorvalp""
    Hur kan du vet att han får panik genom ett sms? jag skulle snarare reagerat om han svarat "åå yeah, nu vet jag vad jag ska göra med dig när jag kommer hem"

men om det nu är så jobbigt att få dessa svar som tydligen retar dig så tycker jag att du kan sluta skicka denna typ av sms...  förstår inte vad problemet är. 

• Anonym

Det är ju helt ok att bli generad. Däremot är det ju trist att d inte får något tbx,kan jag tycka:/

• La Lola

Han verkar vara väldigt normal.....

Letar du fel som inte finns?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Han blir fortfarande generad! Efter över 3 år!!!