• Bite me

Vilket smör/margarin har du på smörgåsen?

Ja, vad smörar du på mackan? I vår familj kör vi med smöret bregott normalsaltat. Å jag nöjer mig med endast smör som pålägg

Jag gör ingen omröstningstråd för jag är alldeles för lat för att ta reda på alla sorter av smör och margarin som finns. Däremot kan det vara intressant att veta om du har just smör eller bordsmargasin och varför?

Your inner knowing is your only true compass
  • Svar på tråden Vilket smör/margarin har du på smörgåsen?
  • Mercurialis

Bregott, normalsaltat.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • katalysator

Här kör vi normalsaltat Milda. Egentligen tycker jag att Bregott är godast, men jag har inte tålamod för hårt smör när jag skyndar mig att göra mackor på morgonen Flört

• faithfully

Norrgott, normalsaltat ;)

• Ruggugglan

Bregott, normalsaltat.

• annca

Normalsaltat, eller extrasaltat, Bregott.
    Nån gång har jag kännt mig äventyrlig och köpt med havssalt, men uppskattas inte av de yngre i familjen.
    Dottern gillar Lätta, men inte vi vuxna, så det får hon nöja sig med i skolan och hos mormor.
    Själv kan jag även tänka mig ICAs egen "bregottvariant", mne treåringen hakar upp sig på att paketet "inte ser ut som vanligt" ;)
    Om jag får chansen när vi äter ute tar jag äkta smör...

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Pickeli

Skulle aldrig i mitt liv bre min mackor med annat är bregott eller riktigt smör.  Oftast bregott normalsaltat

Google it!
  • mpermper

Becel. Gick på hjärtskola på S:t Görans sjh och där rekommenderades hus Becel. Den dyra varianten (vet inte om den finn kvar längre) är overkill enl. dem. Vanlig Becel duger gott:)

Svar på tråden Vilket smör/margarin har du på smörgåsen?