• klimpen2012

Barn i december :)

Hej hej,

Finns det några fler som ska få barn i december och bor i Nyköping med omnejd?
    Vore skoj att komma i kontakt med fler blivande mammor. Jag väntar vårt första barn. 

Hör av er!
    Glad

• Svar på tråden Barn i december :)
  • JJ

Hej! 
    Var ett tag sedan du startade tråden, men skriver ändå utifall att du kommer läsa :)

Jag har bf 30/11, så räknar väl in mig lite till december ;) Mitt andra barn, har en son född april-11.

Hoppas du/någon annan fortsätter skriva! :) 

• Natti90

jag och min sambo ska ha en liten bäbis, 17 dec är det beräknat Skrattande och det är våran första

• JJ
    Natti90 skrev 2012-08-10 21:48:36 följande:
    jag och min sambo ska ha en liten bäbis, 17 dec är det beräknat och det är våran första

Vad kul! Grattis! :)

Hur mår du? Bor du i Nyköping också?
  • Natti90
    JJ skrev 2012-08-10 23:50:52 följande:

Vad kul! Grattis! :)
    Hur mår du? Bor du i Nyköping också?
    Tack :) nej jag Bor i Dalarna Haha :))

• JJ

Haha okej, men lika kul ändå :) Har ni varit på något ul än?

• enlitenlitenstund

Vi ska ha vårt första barn i December med, beräknad till den 25/12 så hoppas väl egentligen att jag går över till januari! Men hon är så välkommen i december om hon nu bestämmer sig för det. Vi bor i Västerås.

• JJ

Så roligt! :) Hur känner du dig? Gjort något ul? :)

• enlitenlitenstund
    JJ skrev 2012-08-15 23:01:25 följande:
    Så roligt! :) Hur känner du dig? Gjort något ul? :)
    Jag mår bra nu haft lite problem med illamående och sådär innan. Men nu är jag på topp igen. Jo vi har gjort RUL och ett par UL/VUL innan det, så vi vet att hon mår bra! :) Har du gjort något UL?
  • JJ

Oh, ni vet könet också :) Funderat på några namn?
    Jo, vi hade rul i juli och allt såg bra ut :) Tog inte reda på könet så får, liksom förra gången, bli en överraskning (till många släktingars och vänners irritation ;)) 

• enlitenlitenstund
    JJ skrev 2012-08-16 11:03:59 följande:
    Oh, ni vet könet också :) Funderat på några namn?
    Jo, vi hade rul i juli och allt såg bra ut :) Tog inte reda på könet så får, liksom förra gången, bli en överraskning (till många släktingars och vänners irritation ;)) 
    Haha det hade jag aldrig klarat av att vänta med :P Tålamodet är kanske inte på topp nu ;P
    Ja hon ska heta Liv hade vi tänkt! :)
Svar på tråden Barn i december :)