Hur firade ni Eran 30 års dag? :)
Jag fyller 30 år nästa vinter och jag skulle vilja ha lite tips och ideér på vad jag kan hitta på då :)
Så nu undrar jag hur ni firade Eran 30 årsdag?
Jag fyller 30 år nästa vinter och jag skulle vilja ha lite tips och ideér på vad jag kan hitta på då :)
Så nu undrar jag hur ni firade Eran 30 årsdag?
Jag hade öppet hus här hemma och bjöd på mat och efterrätt. Och vin eller öl om man ville ha det. Som ett helt vanligt kalas.
Jag och mannen var i Thailand, så på just 30-årsdagen blev det jetski hyra och grillade skaldjur i massor på stranden på Koh Samet.
Vi åkte till Skagen och gifte oss
Jag bodde i en liten tvåa med Alma då men lånade bord o stolar o dukade långbord i vardagsrummet o bjöd mina kompisar på middag.
Sedan gick vi på den lokala puben.
Det räckte för min del.
Fick förövrigt en superfin tavla som en av tjejerna målat själv o den kommer jag aldrig att göra mig av med.
Nu går jag och funderar över hur min 40-årsdag ska firas om 2 år.
Har redan lite planer.
Samma dag jag fyllde fikade vi bara, alla i familjen. Dagen efter åkte jag och ett jättestort kompisgäng på kryssning och jag fick för första gången i hela mitt liv uppleva en baksmälla....men det var det värt ;)
Firade födelsedagen på Broadway New York, mamma Mia föreställning :) najs!
Hoppar in här. Jag fyller 30 först nästa år så jag försöker att inte tänka på det så mycket
Men mannen. Han fyller 30 om EN MÅNAD och jag har inga (!!!!) idéer!
Har frågat honom i ett år ungefär och han önskar sig ingenting! Han "behöver" inte ha nått kalas eller nått enligt egen utsago. Men jag har inga idéer!
Vi har tyvärr inte kvar så många vänner i stan som vi umgås med, de flesta har sedan mång aår flyttat för studier och arbete på annan ort.
Jag misstänker att hans arbetskamrater kanske kommer och sjunger för honom kl 05 på morgonen (tradition på hans jobb när någon fyller jämnt) mn utöver det kan jag inte komma på nått alls.
Det blir ju vanligt kalas med släkten och så, men vad man mer ska hitta på vet jag inte !!!
Och i present?
Han önskar sig typ bara praktiska saker som nya verktyg och sånt som är bra att ha nu när vi har hus...
Tips?