Hur firade ni Eran 30 års dag? :)
Jag fyller 30 år nästa vinter och jag skulle vilja ha lite tips och ideér på vad jag kan hitta på då :)
Så nu undrar jag hur ni firade Eran 30 årsdag?
Jag fyller 30 år nästa vinter och jag skulle vilja ha lite tips och ideér på vad jag kan hitta på då :)
Så nu undrar jag hur ni firade Eran 30 årsdag?
Det var förra året på midsommarafton och vi var på Lalandia hela familjen + två goda vänner och deras son :) Riktigt trevligt! Vi badade (såklart) åt gott och umgicks :) Detta året var vi på Mallorca och det var oxå riktigt trevligt att fira utomlands!
Surfade på hawaiis strand!
Firade den hemma med en kompis.Vi drack massa rött vin (tror vi delade på 5 flaskor) spelade massor av hårdrock och spelade schack.Precis en sån kväll jag ville ha
Jag sa till min sambo att jag hade inte tänkt fixa nåt förutom vanligt fika på fördelsedagen.
På morgonen kom min syster och svägerska och hämtade mig för ett träningspass(som jag aldrig varit på), sen bastade vi. Blev skjutsad in till stan där en kopmis mötte upp mig för en mysig lunch. Efter lunchen blev jag upplockad av min bror och svåger, blev skiträdd att dom skulle tvinga mig att åka skidor, det är det värsta jag vet. Men dom körde ut mig på skjutbanan och jag fick testa skjuta älgstudsare. Sen åkte vi till slalombackens pulkbacke för korvgrillning och fika, med familj och vänner. Sen åkte vi hem, gjorde oss i ordning och gick och såg Laleh. En härlig födelsedag full av överraskningar.
Två veckor senare kom nästa överraskning, då hade min sambo ordnat knytkalas i kvarterslokalen för mig.
Satt hemma själv, kollade på Sex and the City. Åt upp en prinsesstårta, grinade och hatade att fylla 30.
Efter det har jag slutat att fylla år :)
Vi åkte till bodaborg med våra vänner och lekte typ fångarna på fortet. På kvällen hade vi 80- tals party med frågesport ala 80- tal och fika/ godis / dryck som påminner om det härliga 80- talet. Alla var utklädda.
Jag fick en jättekul överraskningsfest av mina nära och kära. På morgonen hade de fixat en flygtur över kommunen med ett litet flygplan, så jag och min syrra och min kusin var ute och flög i ett par timmar. Efter det hade de ordnat med picknicklunch och en liten makeover på en frisersalong (fick håret klippt, färgat och stylat samt makeup). Efter allt det hade de ordnat med kläder och allt till fest på kvällen, först var vi i hyrd lokal och åt middag, sedan gick vi på temakväll ute. Jättekul och ett underbart minne. Jag är inte själv särskilt intresserad av att fixa grejer åt mig själv, så hade jag fixat själv hade det inte alls blivit så stort, utan mer mat hemma hos oss och mer städat på kvällen. Samma tjejer fixade min möhippa sommaren efter och den blev också toppen
den kombinerades m att min dotter döptes veckan innan jag blev 30 så det blev doppresenter till dottern å 30 presenter te mej veckan efter bjöd vi in ngra vänner å grillade samma dag mkt lyckad dag
Jag fyller 30 i augusti och tänker nog inte göra något särskilt, har ingen lust att fira så intensivt. Förmodligen åker jag med mina föräldrar upp till deras hus på västkusten över helgen och så kanske vi kan gå ut och äta och skåla lite på balkongen eller något.
Låg höggravid i soffan.. Blev firad av barn och sambo, och några envisa kompisar på dagen. Sedan var jag helt slut och låg raklång hela kvällen...
25 årsdagen var ungefär likadan, hade en 4 mån bebis och var helt slut efter koliktiden.
Siktar på 40 år nu;)
he he he ....
perfekt tråd....
blir om ett räjllt tag 30 år....
favortitar detta ....
ha det gott
jag var också gravid när jag fyllde 30, jag hade en middag med vänner. MEN en vän hade planerat en överraskningsfest med hotell och sådant, bara det att jag missa den, jag var bortrest ha ha, hon frågade mig bara om jag jobbade ett visst datum, nej sa jag, men jag tänkte ju inte på att de var nått i görningen så jag sa inte heller att jag skulle resa bort =O så du kanske inte ens behöver planera nått de kanske dina vänner tar hand om =)
Jag låg och göttade mig i Medelhavet. Flydde till Tunisien på en solsemester. Heelt underbart!
Jag spenderade min 30:års dag genom att gå på min styvmors begravning....