• Anonym

Hur brukar ett normalt knull se ut för din del?

Tacksam om du svarar ärligt utan att på något sätt försöker få mig att tro att du kan hålla på såsom en porrstjärna. Nej jag tycker det är dags att vi såhär avdrammatisera det hela. Ett önsketänkande ifrån min sida. Och ärligt istället berättar hur ett normalt knull ser ut för din del med vännen dvs. hur länge och hur det brukar gå till. Tacksam!   

• Svar på tråden Hur brukar ett normalt knull se ut för din del?
  • Anonym (hehe)

för oss brukar det ske i sängen innan sovdags. lite förspel i form av smek på hela kroppen, min man älskar att ta på och suga på mina bröst. Jag tycker om att leka med hans kuk. Sen blir det oftast missionären eller från sidan. och han pullar mig rätt ofta också och smeker mig mellan benen så jag kommer lättare. tidsmässigt - 10-15 minuter kanske?

rätt så ofta blir det även oralt. och om jag blir sugen händer det att jag dyker ner under täcket för ett blowjob.

lite mer sällan, när vi är på det humöret händer det att vi experimenterar med något nytt eller förverkligar någon fantasi,  men det tillhör ju inte vardagssexet.

vi har sex 3-4 gånger i veckan och båda är nöjda.

• glad i livet

Rutinknull ser ut så här. Först lite hångel, sen antingen få oralsex eller bli penetrerad, varva oralsex, pullning, penetration tills vi är nöjda. Kan ta allt från tio min till någon timme. Ställningarna som vanligen används då är antingen jag på rygg och han mellan mina ben på något sätt eller han på rygg och jag ovanpå.

Vanligen får jag ca fem- tio orgasmer innan vi är klara.och han en.

• Som snö

Rutinknull?
    Nja, det beror ju på vad det är för knull? Om det är snabbis-på-toaknull, med ungarna lekande utanför, eller hon-ligger-på-mage-naken-i-sängen-och-försöker-titta-på-tvknull, eller Ikeas-toaknull, eller trycka-in-morgonståndet-innan-hon-riktigt-hunnit-vaknaknull, eller mot-motorhuven-naturenknull...
    Njaaää. Vet inte. Ett vanligt knull hos oss? Skulle nog säga att det vanliga är ATT det knullas...

• emmysen

Hmm jag och killen jag träffar bor inte tillsammans så när vi träffas blir det ganska mycket och ganska olika sex. Men det mest vardagsnära ser nog ut såhär. Mys och smek. Slick och sug, en eller båda två. En eller två ställningar. Kanske en halvtimme trekvart nånting?

• glad i livet
    Som snö skrev 2012-07-03 08:27:50 följande:
    Rutinknull?

Nja, det beror ju på vad det är för knull? Om det är snabbis-på-toaknull, med ungarna lekande utanför, eller hon-ligger-på-mage-naken-i-sängen-och-försöker-titta-på-tvknull, eller Ikeas-toaknull, eller trycka-in-morgonståndet-innan-hon-riktigt-hunnit-vaknaknull, eller mot-motorhuven-naturenknull...

Njaaää. Vet inte. Ett vanligt knull hos oss? Skulle nog säga att det vanliga är ATT det knullas...

Nu skulle det ju avdramatiseras ju

Inga målande beskrivningar eller detaljer.
  • Anonym (mmmmm)

smekningar, oralsex, missionären och vi avslutar nästan alltid med att, jag står på alla fyra, och blir tagen bakifrån. Ibland kryddar vi till det med analsex också! 1-2 gånger i veckan

• Som snö

Jag gjorde ju det. Avdramatiserade. Skrev inget om hur jag långsamt trycker in den i tvåan...

• glad i livet
    Som snö skrev 2012-07-03 09:43:25 följande:
    Jag gjorde ju det. Avdramatiserade. Skrev inget om hur jag långsamt trycker in den i tvåan...

Precis som jag tog och var tyst om fasthållning, smisk, analsex, fist, wet, stryptag och upptryckning mot väggen då.

Fast de sakerna händer ju inte varje gång, utan de växlar ju.

Det i första.inlägget från mig händer dock i stort sett varje gång.
  • kexkille

Kollar på porr på datorn tills jag får stånd.
    Springer in till frugan och skickar på en loska på musen.
    In och ett par snabba juck så är man klar!
    Snabbt och effektivt, kommer alltid först så man är en vinnare Oskyldig

• Hannibal06
    kexkille skrev 2012-07-03 16:01:39 följande:
    Kollar på porr på datorn tills jag får stånd.
    Springer in till frugan och skickar på en loska på musen.
    In och ett par snabba juck så är man klar!
    Snabbt och effektivt, kommer alltid först så man är en vinnare Oskyldig
    My man.

NOOOOOOOT
  • kexkille
    Hannibal06 skrev 2012-07-03 16:07:01 följande:
    My man.

NOOOOOOOT
    Ha ha ha precis!!!
    Tror nog frugan sparkat ut mig för länge sen isf!!!!
  • Anonym (Härligt)

I sängen vid sovdags, vi ligger och kysser varann samtidigt som vi smeker varann. Sen brukar det bli en 69:a och därefter ställer jag mig på alla 4 så killen kan smeka mig samtidigt. 

• Stringbody

Då: på golvet eller i soffan, pang på, inget hångel, in med den i fittan och djupdyk tills båda kommer.

Nu: i sängen vid läggdags, hon på mage med särade ben, jag sittandes på knä hopkrupen mellan hennes ben och slickandes hennes anus, efter 10-30 min av slickande, sugande och fingerknullande av hennes vackra stjärthål är hon så kåt att hon avbryter min lek med hennes analöppning, grenslar mig och rider mig tills vi båda kommer.

I framtiden: hon slickar mitt stjärthål och för in och utven analplugg, sedan leker jag med en dildo i hennes fitta och efter att vi kissat på varandra knullar jag henne bakifrån, först i fittan, sedan i röven, och slutligen piskar hon mig hårt, riktigt hårt, över skinkorna med en sexig läderpiska. Blir det verklighet månne?

• CygnusX1
    Anonym skrev 2012-07-02 23:27:13 följande:

Tacksam om du svarar ärligt utan att på något sätt försöker få mig att tro att du kan hålla på såsom en porrstjärna. Nej jag tycker det är dags att vi såhär avdrammatisera det hela. Ett önsketänkande ifrån min sida. Och ärligt istället berättar hur ett normalt knull ser ut för din del med vännen dvs. hur länge och hur det brukar gå till. Tacksam!   

Det går för mig. Räcker svaret? Oskyldig
  • Anonym (Boring)

Här går det till så att jag ska smeka, slicka o pilla tills det går för henne, en eller i bästa fall ett par gånger, sen säger hon "du får krypa på om du vill"
    eftersom detta inträffar en gång i halvåret typ så passar man ju på men......... i min fantasi är det betydligt mycket hetare.

• smulsson

Tar 10-20 -30 minuter. Smeker bröst på varann, Stoppar in den innan det är riktigt vått, tycker jag är skönt. Jag rider eller han står på golvet på knä.
    1-2 ggr / veckan.

Svar på tråden Hur brukar ett normalt knull se ut för din del?