Barn med läppspalt
Söker föräldrar som har barn som har läppspalt, vår bebis i magen har en dubbelsidig läppspalt, vi skulle vilja träffa lite nya vänner i närheten av där vi bor... en bit från Norrtälje...
Hör gärna av er...
Söker föräldrar som har barn som har läppspalt, vår bebis i magen har en dubbelsidig läppspalt, vi skulle vilja träffa lite nya vänner i närheten av där vi bor... en bit från Norrtälje...
Hör gärna av er...
Ska finnas en tråd här för oss med spaltbarn. Sök på LKG. Jag har själv en dotter med gomspalt. Hör av dej om du vill...
har du fb?
LKG sverige www.facebook.com/groups/53087907739/
Vi som har underbara spaltisar www.facebook.com/groups/101324773244492/
Hej!Jag fick nyss veta att min bebis i magen hade läppspalt, dock inte om den är ensidig eller dubbel, käke eller gom.Men skulle gärna vilja prata med nån som är med om samma grej.
Hej!
Vår son föddes i mars med en liten läppspalt. Skulle gärna prata med fler om det. Vi ska genomgå operation här i sep.
Min sambo har lkg och jag tycker att det knappt syns alls. Iofs har han skäggstubb eftersom han vill dölja ärret men jämfört med min gammelmormors spalt är det ingenting. Han är väldigt nojig och orolig över att vårt framtida barn skulle få spalt. Får väll se vad framtiden har att utvisa. Hur tidigt kan man upptäcka spalt på ultraljud?
Tjaa.. På rutinultraljudet har dom kollat för mig !:) puffar lite för fb grupperna, vi är många där och alla har varit med om samma!
Kollar om jag kan gå med där trots att jag bara har en spaltsambo och en spaltgammelmormor. Har ju också underbara spaltisar även om de inte är mina barn