• Blingbling

Fler från Värmland som har svårt att bli gravida?

Hej alla här inne! Har smygläst lite i tråden och sett att ni kanske ska träffas framöver, hojta gärna till här inne om var och när det blir av (eller inboxa mig). Kan kanske hända att jag hänger på då Ni kan läsa mer om min "resa i bebisverkstan" i min profil om ni är nyfikna. Kram

• Blingbling

Det är lätt att göra en ny grupp, man klickar på rubriken som heter "Grupper" (finns ute på vänster sida inne på FB) och när man är där inne (de grupper man är med i visas här) så klickar man på "skapa ny grupp" och sedan följer man bara instruktionerna. Bra att veta i förväg bara vad man ska kalla gruppen, alltså vilket namn den ska ha. Sedan måste man ju ha allas riktiga namn på FB för att kunna bjuda in dem som medlemmar till gruppen. Bara lite info till den som vill starta en grupp Ska bli kul att ses IRL!

• Blingbling

Det första som kommer upp när du klickar på skapa en grupp (du kan göra det nu om du vill, bara för att testa - bara att trycka på avbryt när du vill) är frågorna: Vad ska gruppen heta? Vilka vill du bjuda in? Ska gruppen vara öppen, sluten eller hemlig? Alternativet är hemlig, då är det BARA vi som är inbjudna och med i gruppen som ser den. Sedan finns det visst sekretessinställningar för grupper också och det får man gå in och kolla upp om man vill (står längst ner på samma sida som dessa frågor här ovan). Prova och så kan du avbryta när du vill, bra sätt att lära sig nya grejer

• Blingbling

Kolla sekretessinställningarna! Där finns en bra lista på vem som kan se vad beroende på om det är en öppen, sluten eller hemlig grupp!

Svar på tråden Fler från Värmland som har svårt att bli gravida?