Inlägg från: Ebba Caroline |Visa alla inlägg
  • Ebba Caroline

16 år och GRAVID !

Jag var 16 när jag fick mina söner (dock bara ena som överlevde förlossningen ) och jag ångrar mig. Eller jag ångrar inte mina barn men jag ångrar att jag fick de så tidigt. Det var absolut ingen dans på rosor, många tuffa nätter och dagar. Jag gick gymnasiet distans första året och sedan på internat där jag bodde med min son. Är nu 29 och har fått ytterligare två barn för 1,5 år sedan.

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline

Studieuppehåll och distansplugg, hört talas om det...

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline

Är rätt vanligt att man tar studieuppehåll ett halvår eller ett år när man får barn. Och det är inte heller ovanligt att studera på distans. Så vad är problemet?

• Ebba Caroline

Inte samtidigt, men på sommaren. Bor där på sommaren eftersom min sambo är i från Norge. Konstigt? Nej, inte det heller. Kryllar av svenska studenter som jobbar i Norge under sommaren istället för att jobba i Sverige. Så vad är PROBLEMET med dig?

• Ebba Caroline

Har inget problem. Men du har uppenbarligen nåt problem eftersom du går och trakasserar mig.

• Ebba Caroline

Då käre anonym, får du gå och störa dig på någon annan för mitt liv är ingen fantasi. Jag frågade dig vad du hade för problem. DU frågade då vad MITT probelm var. Mitt svar: Har inget problem. Men du har uppenbarligen nåt problem eftersom du går och trakasserar mig.

• Ebba Caroline

Sorry, är så många anonym i tråden

• Ebba Caroline

Du anonym (156), du bodde hemma och hade lägsta fp, klart som fan dina föräldrar hjälpte dig! Kom inte och säg nåt annat!

• Ebba Caroline

Anonym /inlägg 156) påstod att hennes föräldrar inte hjälpt henne, men hon bodde hemma... och vem betalade hyran om inte hennes föräldrar.

• Ebba Caroline

Nej, hon kommer inte få några 6500-6800kr av FK i form av fp. Hon kommer få ca 4000-4500kr i fp efterskatt om hon tar 7 dagar i veckan. Sedan tillkommer barnbidrag för barnet och underhåll. Sitt eget förlängda barnbidrag får hon inte om hon inte går i skolan.

Svar på tråden 16 år och GRAVID !