Inlägg från: Läs vad som står och inget annat |Visa alla inlägg
  • Läs vad som står och inget annat

16 år och GRAVID !

Att barn inte kan va torr bakom öronen först innan man ger sig in i sånt här e skandal, du ska se att det inte lär bli så "lyckligt o glatt" sen, hoppas du åtminstone har förnuft nog att skaffa dig ett jobb med egen inkomst innan barnet anländer bara.

Tealhawk skrev 2012-07-06 02:55:02 följande:
    Måste bara säga en grej. Knäpp attityd mot sina föräldrar TS har. "Dom är ju försörjningsskyldiga till mig". Låter som en liten snorunge, inte en blivande mamma. Anser man sig vuxen nog för att bli förälder, ser man till att sörja för sig själv först. BLÄH! så less jag blir på folk som skaffar barn ungt, men inte kan använda huvudet att tänka med.
    Klockrent exempel på hur omogen man e i den åldern !
    Marcz skrev 2012-07-08 21:05:42 följande:
    Är det ingen mer som undrar hur en 16 åring kan flytta till egen lägenhet utan ha det minsta hjälp från SOC eller familjen ?  
    Självklart e de lögn, tro inget annat, en så ung tjej kan inte ha EGEN inkomst för att försörja ett barn så de e nonsens oavsett va hon säger, de kallas för uppmärksamhet o ska höras så "vuxet" du vet he he..
    Emmich skrev 2012-07-08 23:30:59 följande:
    haha men va? Jag har mer pengar än många vuxna har och jag är ändå 20 .. 
    Det vet väl du inget om .. för den delen heller  
    Ha ha eller hur Tungan ute hur vet du själv hur mycke pengar andra vuxna har ha ha ha
    Anonym (snart mamma) skrev 2012-07-12 15:46:26 följande:
    jag tror jag också e gravid, är 11 år.. ska behålla om jag är!! är så gulligt med bebisar, hihi :) ska flytta hemifrån när bebisen kommit, kommer gå jette bra! 

Ha ha, jo men visst
    Anonym (Unga kan!) skrev 2012-07-13 10:08:24 följande:
    Ja mä ä 11 år å ja ska mä ha bäbi! Till ala er somm hattar TS ba för hon ä ung: Ni ä ba avunsjunka!!!!1 Unga kan okso!!!½! ba fö vi inte ä gamla feton betider dä ej vi inte kan ta han om os skälva å vora bibisar!!!!!!!!1 Å ja har jete myket pängar på banken, flera miljoner111!!!!!
    Men för fan, lär dig att stava o bli mogen innan du ens ger dig in i diskussionen, väx upp !
    Tealhawk skrev 2012-07-16 01:47:45 följande:
    Alltså, det där lär ju ha varit ett troll. Ingen människa i världen kan stava så där dåligt, men ändå lyckas skriva in både hemsidans namn + sina inloggningsuppgifter..
    Ahh, de förklarar nog saken iofs he he
Svar på tråden 16 år och GRAVID !