• Emmich

16 år och GRAVID !

Marcz skrev 2012-07-08 21:55:54 följande:
    du mandiisen  läste din blogg, var är din kille i bilden då ? och du "råkade " bli gravid som 14 åring ! usch och du "råkade" även bli gravid som 16 åring... ja du har nog inte råkat nån stans tror jag, ett oansvarligt knullande skulle jag vilja säga..  när kmr nästa barn 2013 ?
    Hahahahahha asså hur gammal är du? 
    Har du någon sjukdom (ADHD eller nån personlighetsstörning? )Du värkar knäpp ifall ..
    Du låter som du är väldigt svartsjuk/avundsjuk 

Som tex "Säljer du dig och får pengar?" " Hoppas ditt barn kommer in på soc" " Hoppas din kille lämnar dig"" din kille kommer lämna dig helt klart"

vem är du? Jag tycker du ska sluta upp och kommentera för du är läskig .. Jag har massa kompisar som börja jobba när de var unga och de kan jobba på deras föräldrars jobb bara för du inte får jobb så kan inte andra få jobb. Lycka till med ditt liv.
  • Emmich
    Läs vad som står och inget annat skrev 2012-07-08 23:25:05 följande:
    Självklart e de lögn, tro inget annat, en så ung tjej kan inte ha EGEN inkomst för att försörja ett barn så de e nonsens oavsett va hon säger, de kallas för uppmärksamhet o ska höras så "vuxet" du vet he he..
    haha men va? Jag har mer pengar än många vuxna har och jag är ändå 20 .. 
    Det vet väl du inget om .. för den delen heller  
  • Emmich
    Läs vad som står och inget annat skrev 2012-07-09 21:36:18 följande:
    Ha ha eller hur Tungan ute hur vet du själv hur mycke pengar andra vuxna har ha ha ha
    Jag sa jag har mer pengar än många vuxna har utan att ha jobbat. Och det är för jag sparar pengar med men ändå.  En normal lön går väl ändå 25.896 kr? Har dubbelt så mycket än det men har inget barn så kanske inte så konstigt ändå. :))
  • Emmich
    Marcz skrev 2012-07-08 20:14:35 följande:
    okej hur fan kan du som 16 åring snart flytta till egen lägenhet ? utan soc elr dina föräldrars hjälp ???? du tjänar alltså 18.000 kr själv i månaden typ ? är du chef kanske ?
    Haha chef?? Skojar du med mig? chefer tjänar så mycket mer det som får 18.000 kr är typ diskare ... asså hur gammal är du? 
  • Emmich
    Anonym (Mika) skrev 2012-07-09 08:07:39 följande:
    Man vehöver inte vara knäpp för att man har ADHD eller någon personlighetstöring, bara så du vet. Sluta använd diagnoser som skällsord
    Nej, kanske inte. Nu menar jag Narcissistisk personlighetsstörning eller nåt sånt där, då är man konstig. För man tycker alla gör fel och man är bäst. Tar inte det som ett skällsord men han värkar ju inte må bra ifall. haha
  • Emmich
    Marcz skrev 2012-07-09 09:53:24 följande:
    ja precis din pappa betala..
    Haha vart i texten säger hon att pappan betala? ...
    Pappan stod bara så hon kunde bo där. Dig skulle inte någon barn kunna överleva ...  
  • Emmich
    elitae skrev 2012-07-13 07:15:51 följande:
    Jag förstår inte, har du över 50.000kr i månaden ? Utan att jobba ?
    Jag vill inte spekulera hur mycket pengar jag har men jag har pengar och "hade" inget jobb för att få de pengar.
    Det är kanske för jag bor hemma och har inget jobb och har inte många kläder att använda. Ja vem vet .. 

• Emmich
    Anonym skrev 2012-07-13 23:35:58 följande:
    Emmich, så dina föräldrar betalar för dig? Inte konstigt att du då har mera pengar än de som jobbar... Skaffa dig ett eget liv och en egen inkomst istället!
    Nej herregud vad är det du säger människa? Hur kan du ens hoppa på mig bara så där? JAG får inte röra de pengar .. Klart att jag har pengar på andra sätt men de är andra pengar tex min data har jag betalat själv och sen får jag ju studiebidrag och där får de 1000 kr så ja .. Hahah asså vilket på hopp känner mig verkligen kränk 
  • Emmich

Jag går nu och tar mitt liv för fan ... SÅ slipper de betala all mat och sånt för mig 

• Emmich
    Emmich skrev 2012-07-13 23:52:04 följande:
    Jag går nu och tar mitt liv för fan ... SÅ slipper de betala all mat och sånt för mig 
    Anonym skrev 2012-07-13 23:35:58 följande:
    Emmich, så dina föräldrar betalar för dig? Inte konstigt att du då har mera pengar än de som jobbar... Skaffa dig ett eget liv och en egen inkomst istället!
    Asså jag vet inte varför jag sa så .. men blev verkligen ledsen över vad du sa sitter och gråter nu och känner mig verkligen som jag tar mina föräldrars pengar känns som jag tar de men de gör jag inte 
    jag menar klart att jag tar lite men de får av mig med de har fått låna på det kontot som jag har pengar och jag vill verkligen ha ett fast jobb har ju inte precis en miljard på det kontot men vill ha de till ett fint hus/lägenhet och sen har jag kanske lite pengar över och vill inte ha bidrag för det känns inte något bra  så ja 
  • Emmich
    izgo skrev 2012-07-14 03:17:50 följande:
    Lägg ner för helvete!
    Tror inte hennes föräldrar dör av att betala lite extra. Hon flyttar en dag hon också!
    Ja men precis och jag frågar aldrig om pengar till något oviktigt och jag jobbar nu och ska snart flytta men vill ha pengar så att jag kan gifta mig skaffa lägenhet och kläder till mitt barn  ( någon gång kommer de pengar ta slut och då är de bra att jag har extra och ett jobb)

De ändra jag får pengar är typ maten hemma de betalar den för mig
    sedan när pappa kör mig till en vän eller skolan
    sedan kanske någon pressen på jul och på min födelsedag  
    Sprit köper jag själv och nöje betalar jag själv ..  
Svar på tråden 16 år och GRAVID !