• Anonym (tjej27)

Kvinna: hur lång tid tar det för dig att komma?

Hur lång tid tar det för dig som är kvinna att komma, i genomsnitt? Jag tänker mig att man räknar från att man börjar göra en aktivitet som ofta ger dig orgasm, dvs inte inräknat förspel, eller samlag om du inte får orgasm av det. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-04 19:23
    Hoppsan, glömde "aldrig". Fast det helt liv är ju längre än 60 minuter.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: hur lång tid tar det för dig att komma?
  • Anonym

Tar högst 1 minut för mig att komma när vi börjar jucka

• Anonym (tjej27)

Alltså, lyckliga ni! För mig tar det oftast runt 20 minuter. Finns det någta trick man kan ta till för att komma snabbare?

• Anonym (Tjej22)
    Anonym (tjej27) skrev 2012-07-04 17:17:25 följande:
    Alltså, lyckliga ni! För mig tar det oftast runt 20 minuter. Finns det någta trick man kan ta till för att komma snabbare?
    Beror väl på hur ni gör det. Jag kan komma genom att vi kör missionären fast bakifrån, så vi båda ligger på mage och han ovanpå mig, eller vanliga missionären fast jag har mina ben ihop. Jag kommer lättast om jag spänner benen, men det blir så automatiskt. Snuskiga fantasier hjälper väl alltid annars... Oskyldig

För mig tar det mellan 5-10 minuter oftast.
  • MrSmith

Hustrun om hon är kåt kommer på 2-3 min.
    Känns så där då hennes lust nästan försvinner efter att hon kommit. Känns lite som hon då bara lpter mig få försätta så att jag också kan få komma. Känns ju som all tid man lagt på att lära sig att inte komma för fort eller rätt teknik i tidigare relationer är bortkastad. För henne räcker det med att kuken glider in för att hon ska gå i mål!

• Anonym

Kommer aldrig, var röstar jag då?

• Anton Chigurh
    Anonym (tjej27) skrev 2012-07-04 17:17:25 följande:
    Ja, när jag stimulerar G-punkten och slickar samtidigt brukar det inte ta lång tid, under 1 minut. Oftast.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • J   a   d   e   d

Mer än 60 minuter?

Hahaha.. förlåt. Låter bara så... hmm. Då är det väl inget att hoppas på så att säga. Hmm.
    Men det finns de många som inte kan komma alls, de kanske också vill röstelirösta TS?  

Jeddan
  • Anonym (//)

Kommer aldrig vid samlag. Kommer på 2 minuter när jag onanerar.

• Anonym

INTE inräknat förspel, hur tänkte du nu? Vad definierar du som förspel?

• Mästaren

Oj, det kan vara allt mellan en halv minut och en halv evighet.

Svar på tråden Kvinna: hur lång tid tar det för dig att komma?