Inlägg från: Anonym (Tjej22) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej22)

Kvinna: hur lång tid tar det för dig att komma?

Anonym (tjej27) skrev 2012-07-04 17:17:25 följande:
    Alltså, lyckliga ni! För mig tar det oftast runt 20 minuter. Finns det någta trick man kan ta till för att komma snabbare?
    Beror väl på hur ni gör det. Jag kan komma genom att vi kör missionären fast bakifrån, så vi båda ligger på mage och han ovanpå mig, eller vanliga missionären fast jag har mina ben ihop. Jag kommer lättast om jag spänner benen, men det blir så automatiskt. Snuskiga fantasier hjälper väl alltid annars... Oskyldig

För mig tar det mellan 5-10 minuter oftast.
  • Anonym (Tjej22)
    Anton Chigurh skrev 2012-07-04 22:20:26 följande:
    Ni är många som tydligen aldrig kommer när ni har sex med partnern, så min fråga är :

Varför i helvete smeker ni inte er själv under tiden, så ni kan komma "med partnern" så att säga, för som jag fattar det, är det bara gubbjäveln som får spruta, sen är det klart liksom och ni får onanera själva så småningom, utan att han (eller hon) ens är närvarande.

Tråkigt, om jag uppfattat saken korrekt....
    Jag smeker mig alltid när vi har sex, eller använder en liten vibrator. Skulle jag ändå inte komma under samlaget så ser han till att jag kommer efteråt med hjälp av fingrar och tunga. Jag kanske har tur som har en sån kille Obestämd
Svar på tråden Kvinna: hur lång tid tar det för dig att komma?