• MamiMoa

Har ni blivit spått och stämde det?

En kvinna pendlade åt mig och enligt den är jag gravid nu. Är på bim+1
    Ska testa mig imorron.
    Ni som blivit spådda och de påstått att ni va gravida/ska bli gravida. Har det stämt in i er?

• Svar på tråden Har ni blivit spått och stämde det?
  • Nyfiken gul

njae.. inte riktit som du...

när jag väntade min yngsta son så hade jag i min bekantskapskrets en synsk kvinna o kunnig inom spådom o diverse annat...

hon la händerna på min mage och "såg" att jag skulle få en flicka...

träffade henne ca 1 månad efter förlossningen o jag berättade att flickan blev en Isaac..... hon blev paff.. för det hade typ aldrig hänt henne förut att hon haft fel...

Nu väntar jag med spänning på nästa "spådom"... blev siad om att jag skulle bli gravid inom en snar framtid och att jag skulle få en sladdis några år senare....

vore kul o se om det stämmer eller ej...

• lövet2

Nja, jag skulle gifta mig med en mörkhårig man och få 3 barn. Jag gifte mig med en ljushårig man och fick 7 barn ....

• skrattigtjej

men de olika,ja som kan spå, genom ögon, man måste vara 100% fokuserad och båda måste vara motagliga och alvarliga, de måste vara fokuserat--- fö anna stör de energierna man få av den man spår

• Maiya

Blivit spådd av en relativit känd spåkvinna och det stämde inte någon sak bara.

• Mya1

Vissa saker har stämt o andra inte..

Vart spådd att jag skulle få två barn. En pojk o en flicka.
    Har nu fått en pojk.

Vart spådd om att jag skulle bli inblandad i en rättegång
    o att det handlade om en äldre herre men ingen jag
    kände igen.
    Funderade bra länge på det.. Det visade sig några månader
    senare att en gubbe i en annan stad hade fått tag i
    mitt pers.nr o beställt massa böcker o andra saker i
    mitt namn. Jag fick fakturorna o han sakerna. Det redde
    dock upp sig tillslut.

Man får ta spådom med en nypa salt. Jag tycker det är jätteskoj
    att gå o spå sig. Man blir full i energi o livsglädje efteråt.

• tuvan4

Min fd man blev spådd en gång. Hon sa bl a att vi skulle få ett till barn. Det skrattade vi bara åt sen eftersom vi hade preventivmedel. MEN .... hon fick rätt. Vi blev med barn trots detta.

Jag har även blivit spådd, i USA, och det stämde allting hon sa, det var verkligen läskigt. Jag har aldrig trott på sånt där egentligen. Men, men....

• skriva

När han var singel fick min sambo veta att han skulle träffa någon som hette Anna eller liknande. Jag heter Annika. Vi skulle vara vänner länge. Nu har vi varit tillsammans i tolv år.

han trodde att han skulle bli musiklärare på gymnasiet när han spåddes. Kvinnan sa: nej, inte gymnasiet - hm, men du kommer att jobba med undervisning, men med vuxna.

Han forskar och undervisar i musikvetenskap.

• Häxan Jia

Självklart stämmer inte alla spådomar..... det som blir spått är en av de vägar du kan gå... om du gör ett annat val så är de väl självklart att spådomen inte stämmer...

• chillie

Jag var iväg och spådde mig en gång och den damen sa att jag skulle få 1 flicka och två pojkar. Just nu väntar jag min fjärde flicka så några pojkar har jag inte sett röken av

• skrattigtjej

chillie men som ja ha sagt innan, spå kvinnor osv... dem se saker kanske runt omgivningen runt er.. man blir lätt påverkad, om ni inte tror en, så får man en viss enrgi,som ni utstråla, ni utståla då aggresivt och negativt, och de stör en spådom..

om man inte e 100% fokuserad på de som dem ser, så går de heller ej säga te 100% rätt, och de att man kan faktiskt ändra vad dem säger..

en spå dom är inget som är något som MÅSTE hända, de e hänvisning, varningar elle tillomed förebygande syften...

ibland så får spå kvinnor fel enrgier, och kankse ser in i tidigare liv, elle så ser dem ens längtan..

tex ja tänker, åhh ja vill ha en pojke, sedan tjej, då om ni inte e helt 100% fokuserad att ni verkligen vill veta ig, så går de inte att få rätt..

de e så mkt som måste stämma, och de e svårt att föklara, men hooppas ni förstår ungeför..

ja sj påpeka folk ja spår, att e man ej mentalt elle psykiskt förebered, så fungera de inte... inte helle om den som spår e de minsta ur gängerna...

och de e mkt som sagt som ska stämma..

JA jag spår genom ögon, men gör ett uppehåll genom de, pg ja e ur gängorna just nu, och spår alla runt mejj, och fåt konstaterat en hemsk sak, som e väldigt känslig och privat.. som ja helst ej tala om... med respekt för dem inblandade

men ja kan säga så här, ja ha allrig fel vad ja känne..

skulle ja inte vat hemma nu ca 2månade och kännt detta på mejj, med nyheten, skulle ja ej klara de psykiskt elle fysikst... om ni förstår va ja mena...

så lycka te nu..

och minns va ja sagt...

Svar på tråden Har ni blivit spått och stämde det?