Pojke i klänning!
Är du 100% säker på att det var en pojke?
Är du 100% säker på att det var en pojke?
Låter som att han hade klätt ut sig och tyckte att de var roligt. Vad spelar de för roll för dig?
Jag kan tycka att det är lite överdrivet att sätta pojken i prinsessklänning. Kjol är ett kvinnoplagg.
Du menar alltså att du hade blivit lika upprörd om det var en flicka som var ute i denna djävulskt opraktiska tyllkreation med diadem, som bör hållas inomhus?
Vad spelar det för roll? Låt ungarna ha de kläder de vill. Det är ju sånna som du som stoppar utvecklingen i samhället och stoppar alla i fack. Låt barn vara barn. Mina killar får gärna gå i prinsessklänningar och klättra i träd med dem om de vill. De får också klättra i träd med star wars kläderna. Har inga kläder om mina barn inte får leka i. Sluta pracka på dina barn dina inskränkta åsikter.
Jag ser verkligen inte problemet! Klart grabben ska ha en rosa prinsessklänning om han vill det. Min grabb tycker det är jättekul att klä ut sig i klänning och fina skor på öppna förskolan och mina saker hemma. Det är fantasi och lek. Låt barnet vara barn och leka med vad det vill. Vill min dotter vara spiderman eller batman går väll det lika bra det som prinsessa.
En tråd som heter "Pojke i klänning" kommer säkert att bli en riktig långkörare..........och urtrist som vanligt så gobaj å ajö