• Naniismamma

Pojke i klänning!

Men VAAAAH!!! får inte killar gå runt i klänning :O men oj då måste ju min sambo missförstått det hela lite eller??
    såhär mötte han mig på tågstationen och visst är han snygg?? :)
    PS.. han hade vitröd-randiga string på sig också :)

FY SKÄMS på hur hans föräldrar har uppfostrat honom !! eller??

• Naniismamma
    MMMR skrev 2012-07-05 22:49:47 följande:
    HAHAHA FYFAN VILKEN UNDERBAR MÄNNISKA!
    ellerhur hahaha :D.. Älskar att man kan göra saker utan att bry sig om andras åsikter :D

Både jag och han är sådana och jag har en 4 årig dotter som börjar bli likadan och ska ha ett till barn i oktober som kommer få lära sig samma sak :) alla är olika och alla är lika värda oavsett utseende,ras,kläder,läggning mm :)
  • Naniismamma
    MMMR skrev 2012-07-05 22:58:48 följande:
    Så jävla rätt! Kan inte mer än att hålla med dig. Och grattis till kommande bebis. Gud vad kul!!
    tack så mkt :D.. jaa kommer bli jätte kul , är vårat första gemensamma så nervöst o spännande för honom hehe.. wohoo världen kommer få ännu en knasboll hahahahhaha :P
  • Naniismamma
    Anonym skrev 2012-07-05 23:23:01 följande:
    Men vad skön! Helt ärligt. Mer kjolar åt mansfolket!

Blir faktiskt lite avis på dig...
    ja faktiskt kan ju vara skönt att fläkta pungen också och inte bara blygdläpparna haha :P
  • Naniismamma
    MMMR skrev 2012-07-05 23:24:55 följande:
    Underbart!! Mer knasbollar åt folket :D Ni kommer bli finfina föräldrar med den inställningen!
    hehe :P får la hoppas att vi e de :P min 4 åring verkar inte förstärd ännu iaf hahaha :P.. vi är ju väldigt barnsliga och kan skämma ut oss totalt om vi vill de men är ju mogna och vuxna när de behövs.. vår 1månadsdag firades ute i stan där vi flummade runt och tog knasbilder och gömde oss bakom en bänk o tittade upp lite o såg en människa på oss så duckade vi fort o verkade allmänt knasiga :p.. sen hoppade vi i vattenpölar och studsade hand i hand som små flickor längst gatan o sjung *im singing in the rain* haha

så alla våra barn lär la bli knasbollar dom med ^^ kul tycker jag haha medans andra tycker att man är omogen osv :)

OOOPS they saw me !!

Likaa??

Här sa jag även några gånger *papiiii please come hooome*

mmmmmhh tastyy!!!

bara dessa småsaker så stirrade folket nått så enormt på oss och dessa grejer är ju inte skämmiga saker... min sambo fick gå ut med mig i koppel en gång hahah vi hade tråkigt och jag var barnledig så vi tänkte att vi skulle ge folket något att kolla på :P.. gick jag för fort ryckte han bak å skrek FOOOOT åt mig och varenda människa i närheten vände på sig haha :)
  • Naniismamma
    Anonym skrev 2012-07-05 23:32:27 följande:
    Glöm inte att skapa ett konto till han här, det verkar vara en populär tillhål för såna.
    för att jag inte ska missförstå dig så var snäll o utveckla *såna*
  • Naniismamma
    Bremerton skrev 2012-07-06 04:59:09 följande:
    Lovely! :D

Mer knasbollar i världen ska vi ha! :D
    hehe :D , tur att de finns folk som tycker de med ^^
  • Naniismamma
    Cisslan skrev 2012-07-06 06:25:34 följande:
    Suck!! Varför är så många rädda och slår bakut så fort en pojke gör något som anses tjejigt? Rosa kläder, leka med dockor... Hade du reagerat lika om en flicka kom i drakdräkt eller Spiderman som ofta anses killigt??

Varför är det mer ok att tjejer agerar killigt än att pojkar flickigt? Vad är det för snedvridet genus- och jämställdhetstänkt? Låt barnen göra som de vill!!
    håller med :) ... Min dotter på 4 år ÄLSKAR spiderman och alla möjliga STORA skjutvapen, sen kommer Hellokitty och Barbie hehe

tycker de e okey ayy båda könen ska få lov att vara barn och ha de som dom vill, skulle jag få en son i framtiden o han vill ha dockor så inte sitter ajg o kör upp en bil i nyllet på honom och säger att de e såna pojkar har .
    Dom kommer ju få nog med press från allmänheten när dom växer upp, behöver inte få det hemma också.
Svar på tråden Pojke i klänning!