• Bremerton

Pojke i klänning!

Naniismamma skrev 2012-07-05 23:42:30 följande:
    hehe :P får la hoppas att vi e de :P min 4 åring verkar inte förstärd ännu iaf hahaha :P.. vi är ju väldigt barnsliga och kan skämma ut oss totalt om vi vill de men är ju mogna och vuxna när de behövs.. vår 1månadsdag firades ute i stan där vi flummade runt och tog knasbilder och gömde oss bakom en bänk o tittade upp lite o såg en människa på oss så duckade vi fort o verkade allmänt knasiga :p.. sen hoppade vi i vattenpölar och studsade hand i hand som små flickor längst gatan o sjung *im singing in the rain* haha

så alla våra barn lär la bli knasbollar dom med ^^ kul tycker jag haha medans andra tycker att man är omogen osv :)

OOOPS they saw me !!

Likaa??

Här sa jag även några gånger *papiiii please come hooome*

mmmmmhh tastyy!!!

bara dessa småsaker så stirrade folket nått så enormt på oss och dessa grejer är ju inte skämmiga saker... min sambo fick gå ut med mig i koppel en gång hahah vi hade tråkigt och jag var barnledig så vi tänkte att vi skulle ge folket något att kolla på :P.. gick jag för fort ryckte han bak å skrek FOOOOT åt mig och varenda människa i närheten vände på sig haha :)
    Lovely! :D

Mer knasbollar i världen ska vi ha! :D
Svar på tråden Pojke i klänning!