• Anonym (Snälla hjälp!)

Komplex för stor näsa!

Hejhej

Jag är en tjej på 13 år som har ett stort problem med min näsa.. En kille har sagt det till mig nu, och jag blev jätteledsen inombords! Jag blir mest ledsen av att jag kommer ha en jättestor näsa när jag blir äldre.. Jag jämför mig med alla andras näsor och blir jätte ledsen.. Hade inte jag haft en stor näsa hade mitt liv varit perfekt, men ändå får jag komplimanger om att jag är söt.. Men det är förmodligen för att de inte har sett  mig på nära håll.. Snälla hjälp mig! Vilken frisyr ska man ha? Hur  ska man sminka sig för att den ska se mindre ut?  Tycker ni att den är stor? Svara ärligt! 
  • Svar på tråden Komplex för stor näsa!
  • Tindra03

Hej!, jag har också en stor näsa det är jätte jobbigt att haGråter Jag ville operera min näsa men man måste vara minst 16Rynkar på näsan

• Thotis90

Jag har en MYCKET större näsa än dig och jag blev mobbad för den när jag var i din ålder, men nu 10 år senare får jag höra hur fin jag är och att jag inte skall ändra någonting (har sagt att jag vill göra en näsplastik).

Ett tips om du vill att näsan skall se mindre ut är att ha mycket volym på håret (tupera eller locka det tycker jag är bäst). Då tas en del av fokusen bort från näsan. 

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Amy Sundell

Jag har blivit mobbad för näsan i typ 4år dom sa Zlatan till mig fast jag var en tjej dom gör det nu också jag är 13 nu med dom började mobba mig typ när jag var 8-9 jag har en stor näsa nu också och dom retar mig men jag bryr mig inte så mycket har lidit så länge hatar att han en sån stor näsa vill ha en liten snälla hjälp

Hi
  • Nelsons

Hejsan, har läst lite genom alla näs-postar och jag vill bara säga varför är en stor näsa ful?

Jag tycker att den ger karaktär & ett mer intressant utseende, min kompis har alltid haft ett komplex om sin näsa om att den är stor och att hon inte kommer kunna träffa nån som verkligen tycker om henne pga en kille som ranka hennes utseende & gav onödiga kommentarer om hennes näsa.

Ni är säkert jätte söta & fina ( era näsor inkluderade)! Försök att tänka att ni är vackra & bra som ni är.

Ignorera idioterna som säger så, där de oftast vill ha din uppmärksamhet eller mår dåligt över sig själva att de trycker ner nån annan??

• Anonym (Tjejkompisen)

Det kan vara jättesnyggt och coolt med stor näsa!

• Anonym1090

Vet hur det känns e också en tjej på 13 har oxå en stor näsa

• Anonym (Äsch)

Alltså va? Din näsa är inte stor alls.

Sen går det inte att vara vacker med en liten förkortad mops-näsa, klassiska skönheter har näsor helt enkelt.

Jämför med Emma Stone som många tjejer verkar tycka är snygg, jag tycker inte alls hon ser bra ut och det är pga hennes löjliga lilla näsa.

• Anonym (Anonym)

Både stora och små näsor kan vara fina:

• Anonym (Nejnej)

Ts: om näsan på bild i trådstarten är din så är den inte ens stor. I tonåren så växer dessutom kroppen lite ryckigt och ojämnt (därför man inte opererar unga tonåringar), du vet inte säkert hur du kommer se ut förrän närmare tjugoårsåldern.

Men helt oavsett, låt inte en sådan sak förstöra för dig. Du är vacker, och du har garanterat egenskaper och fysiska företräden som andra avundas dig. Jag är drygt 40 år och har hittills inte träffat en enda människa som inte haft något. Med stigande ålder uppskattar man också verkligen variationen, alla olika utseenden och personligheter. Alla vackra medmänniskor.

Svar på tråden Komplex för stor näsa!