• Längtande83

Glossybox någon som testat??

Hej

Jag undrar om någon prenumererat/prenumererar på glossybox? Vad tycker ni? Vad får man? Hur "små" är förpackningarna? 

• Svar på tråden Glossybox någon som testat??
  • Inabsentia

Nu har jag startat upp en prenumeration också :). De borde ge TS värvningsrabatt eller något ;).

• Längtande83
    Inabsentia skrev 2012-07-06 22:22:43 följande:
    Nu har jag startat upp en prenumeration också :). De borde ge TS värvningsrabatt eller något ;).
    Haha, ellerhur!!

Fast- jag undrar hur leveransen går till... den kan ju inte precis klämmas in genom bevinkastet... 
  • Inabsentia
    Längtande83 skrev 2012-07-06 22:32:58 följande:
    Haha, ellerhur!!

Fast- jag undrar hur leveransen går till... den kan ju inte precis klämmas in genom bevinkastet... 

Har för mig att det stod att man får den i brevlådan om den får plats, annars får man hämta ut den.
  • saandi

Får den inte plats i lådan så får man ett sms och hämtar ut på närmaste utlämningsställe! Ni kommer inte ångra er!!!!
    Världens bästa ide!

• gumman80

Fick min första Glossybox nu denna månad o blev kanon glad över allt!! Lätt värt 139:-  Det blir som rena julafton varje månad... bara längtar till nästa box kommer!! =)

• Inabsentia

Har du redan fått den? Skulle man inte få den i slutet av månaden? Det kanske varierar. Nu vill jag också ha min! :)

Tänkte ge min syster ett 3-mån abonnemang i födelsedagspresent :).

• gumman80

Haha... lite galet skrivet av mig! =) Det va förra månadens box jag menade fast jag fick den den här månaden, den va lite sen denna gång! =)

Kanon bra present o ge bort! =) 

Svar på tråden Glossybox någon som testat??