Byte av bank, hjälp önskas :-)
Tror det tufft för er att få ett så stort lån på nån bank med dom lån o förfrågningarna
Tror det tufft för er att få ett så stort lån på nån bank med dom lån o förfrågningarna
Tre lån hos olika banker kan vara problem nog tyvärr
Jag skulle rekommendera att kolla med Länsförsäkringar bank , vi har dom på allt o det är bra service ! Men har dock aldrig tagit mera än huslånet där !
Varför spara ihop så ni kan lösa lån ? Varför inte bara amortera mera istället för att spara ? Vet inte hur du tänker nu
Jag förstod det så att ni skulle spara 50000 kr o sen ta dom att lösa lån för !
Låt CSN vara o försök få baka ihop dom andra lånen säger jag !
CSN byter man inte mot ett dyrt blacolån
Men räntan skiljer så mycket på ett blacolån o CSN så det är inte säkert ni tjänar på det fast ni amorterar snabbare , jag tror inte det
Varför pratar ni inte med den bank ni har idag ? Brukar vara lättare om man varit kund ett tag ?
Men du måste ju räkna på den totala räntekostnaden på olika lån
Om ni redan vet att det finns försäkring på set lån ni ska ha så vet ni ju redan va ni ska låna i för bank då ? Alla banker har inte samma lån o villkor
Låter inte som nån bank skulle ta det med er situation , det låter som ni har problem av något slag o då är det kört !
Jo fast låter ju dumt att betala mera för att bli av med skulder i mina öron
Du har ju fått tips
Tror ingen bank rekommenderar er att baka in CSN faktiskt !
Kolla flera banker , det tjänar ni mest på ! Förfrågningar spelar ingen roll i det läget