Inlägg från: jimpan73 |Visa alla inlägg
  • jimpan73

Byte av bank, hjälp önskas :-)

Tror det tufft för er att få ett så stort lån på nån bank med dom lån o förfrågningarna

• jimpan73

Tre lån hos olika banker kan vara problem nog tyvärr

• jimpan73

Jag skulle rekommendera att kolla med Länsförsäkringar bank , vi har dom på allt o det är bra service ! Men har dock aldrig tagit mera än huslånet där !

• jimpan73

Varför spara ihop så ni kan lösa lån ? Varför inte bara amortera mera istället för att spara ? Vet inte hur du tänker nu

• jimpan73

Jag förstod det så att ni skulle spara 50000 kr o sen ta dom att lösa lån för !
    Låt CSN vara o försök få baka ihop dom andra lånen säger jag !
    CSN byter man inte mot ett dyrt blacolån

• jimpan73

Men räntan skiljer så mycket på ett blacolån o CSN så det är inte säkert ni tjänar på det fast ni amorterar snabbare , jag tror inte det

• jimpan73

Varför pratar ni inte med den bank ni har idag ? Brukar vara lättare om man varit kund ett tag ?

• jimpan73

Men du måste ju räkna på den totala räntekostnaden på olika lån

• jimpan73

Om ni redan vet att det finns försäkring på set lån ni ska ha så vet ni ju redan va ni ska låna i för bank då ? Alla banker har inte samma lån o villkor

• jimpan73

Låter inte som nån bank skulle ta det med er situation , det låter som ni har problem av något slag o då är det kört !

• jimpan73

Jo fast låter ju dumt att betala mera för att bli av med skulder i mina öron

• jimpan73

Tror ingen bank rekommenderar er att baka in CSN faktiskt !
    Kolla flera banker , det tjänar ni mest på ! Förfrågningar spelar ingen roll i det läget

Svar på tråden Byte av bank, hjälp önskas :-)