Inlägg från: Anonym (mojja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mojja)

Knöl i underlivet?

Jag hade en knöl där nere, satt mellan anus och fittan. Den var stor som en ärta och hård. Man kunde inte klämda den som en finne eller så. Jag fick denna knöl runt 2004 och den försvann aldrig, förens nu för en vecka sen. Haft jätteont på den men ingen läkare har sagt någonting om den. Tillslut sprack den och det kom ut en geggig sörja, inte som finnsörja utan detta var mer grötigt och stank något fruktansvärt!! Ingen aning om vad det var för något, men såå skönt att den äntligen är borta, för jag har skämts jättemycket när jag hade sex.

Någon som tror sig kunna veta vad det är? Har googlat men inte hittat nåt.

Sen TS så såg jag en dokumänter härromdagen. Då visade dom en kille med knölar på pungen, och han hade godartade cyctor som han fick op bort. Kolla upp det.     

• Anonym (mojja)
    Anonym (?) skrev 2012-07-06 17:37:50 följande:
    Det känns ju lite konstigt att du säger åt mig att kolla upp det, samtidigt har du haft din knöl i 8 år utan att kolla upp den(?)

Jag skrev ju att läkarna inte sagt något om den, alltså har jag kollat upp den.

Sen menade jag att du skulle kolla om det kan vara sådan cysta som inte är farliga, men kan vara besvärande för en. 
  • Anonym (mojja)

Sen vad då, om det nu skulle vart så att JAG inte kollade upp det men råder dig till att göra det, vad är fel i det? Ska du skita i att kolla upp det för att en anonym på nätet inte kollade upp sin knöl?

Och för att fastklara igen, Jag kollade upp knölen, flera ggr. Vart gravid 2ggr och haft kontakt med många läkare.  

• Anonym (mojja)

Varför ber du om hjälp och råd här om vad din knöl ev kan vara när du ändå inte tänker kolla upp det hos läkaren? Ingen här inne kan säga vad din knöl är för något. Sen ponera att någon här inne skulle kunna fastställa vad du har, vad spelar det för roll om du inte tänker göra något åt det?

Det kan lika gärna vara canser, men kan lika gärna vara något ofarligt. Det får du aldrig veta här, men du kan sätta ditt liv på spel om du inte tar tag i det!  

• Anonym (mojja)

Fast risken för nåt farligt finns, även om den inte är stor. Men är det värt det? Om du inte kollar upp det?

Svar på tråden Knöl i underlivet?