• Mästaren

Vem av följande effellare skulle du äta upp sist i händelse av kris?

Föreställ dig att du sitter fast på en bergtopp med personerna som finns listade. Räddningen dröjer och efter ett tag får ni introducera kannibalism för att överleva ... 
    Vem vill du vänta med till sist? Det kan bero på hur du föreställer dig dem som sällskap, hur du föreställer dig att de smakar eller helt enkelt att du ser dem som ett mindre hot (för alternativet är ju att det är du som blir uppäten)

Berätta hur du resonerar och vem du sparar till sist!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-07 11:54
    Spegeltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-22-72/m65673751.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande effellare skulle du äta upp sist i händelse av kris?
  • lille Birger

Jag hugger nog in i en stor rumpa till att början med, den räcker väldigt länge!

• lövet2

Jag skulle spara Mästaren till sist, eftersom jag tror hon vore ett trevligt sällskap och en bra allierad.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2012-07-07 12:01:10 följande:
    Jag hugger nog in i en stor rumpa till att början med, den räcker väldigt länge!
    Vem av de i listan har störst bakdel? Tungan ute
  • J   a   d   e   d
    lille Birger skrev 2012-07-07 12:52:18 följande:
    Vem av de i listan har störst bakdel? Tungan ute
    Anton.
  • lille Birger
    J a d e d skrev 2012-07-07 12:54:09 följande:
    Anton.
    Det stämmer nog inte. Glad
  • J   a   d   e   d
    lille Birger skrev 2012-07-07 12:56:59 följande:
    Det stämmer nog inte. Glad
    Jo.

Den dallrar nog lite också. Just the way you like it. 
  • Mästaren

Det är inte enkelt, jag tror att jag sparar på Kimpossible som förutom att hon är trevlig antagligen kan lära mig att stycka kroppar på bästa sätt. Ett aber blir ju såklart att jag tror att hon är ett lite större hot också, men om vi har hunnit äta oss igenom 11 personer utan att räddningen har kommit så kommer den nog inte hinna iallafall.

• lille Birger
    J a d e d skrev 2012-07-07 13:02:41 följande:
    Jo.

Den dallrar nog lite också. Just the way you like it. 
    Isåfall tar jag den tant/flicka som har störst rumpa. Drömmer  Om det nu är du så beklagar jag. Rynkar på näsan
  • J   a   d   e   d

Röstade på Mad as snow. Eftersom livet där på alperna vore så vidrigt utan henne.

• lille Birger

En bred tantrumpa att knapra på är precis vad jag behöver!

Svar på tråden Vem av följande effellare skulle du äta upp sist i händelse av kris?