• Caroliinnn

Unga bloggare med BF i December? :)

Hej! Glad

Jag tänkte kolla om det finns fler som är unga med bloggar som ska ha BF i December?
    Skulle vart roligt att följas åt =)

Jag älskar att läsa och kommentera unga bloggare som har bebis i magen, eller någon som vill följas åt? =)
    Har själv en blogg och har BF på julafton, hehe.  Jag är alltså i vecka 15 +4 idag. 

Någon som vill hänga på?  

• Svar på tråden Unga bloggare med BF i December? :)
  • Caroliinnn
    mucklis skrev 2012-12-16 19:56:08 följande:
    Känner likadant, har 3 dagar kvar till bf och har en massa med förvärkar som gör ont, dock händer det fortfarande ingenting =S Det känns ju inte som "riktiga" värkar så vet att det inte är nåt på g tyvärr, irriterande!

Haha, det är sjukt men man längtar verkligen tills man känner smärta! xD dock kan jag säga att man får nog av det efter ett par timmar... men det är värt det, helt klart ^^
    Jag hade grova menssmärtor en gång, i TVÅ dagar men ingenting hände =( 
  • mucklis
    Caroliinnn skrev 2012-12-16 20:05:46 följande:
    Jag hade grova menssmärtor en gång, i TVÅ dagar men ingenting hände =( 
    Sånt är så jäkla irriterande! =(
  • bakawas

Gravid i vecka 38+0 nuuu, bara två veckor kvar till BF!!:D

Har dessutom en blogg, men lösenordsskyddad.

awagardi.blogg.se

Användarnamn: awa

lösenord: hejsan

Om ni vill kika in :)

• bakawas

Från och med idag (1/1) börjar jag visa upp vad för bebis saker jag köpt och varför, såsom val av barnvagnen, bärselen, bilbarnstolen. Klockan 12 varje dag kommer ett nytt inlägg :) så kika gärna in! Ni som inte fått bebis och köpt alla sakerna ännu kanske finner några bra tips.

(Kom ihåg lösenordet till bloggen också :) )

awagardi.blogg.se
    Användarnamn: awa
    Lösenord: hejsan

• mucklis

Nu är hon ute! =) En snabb förlossning på 2 timmar, blev ambulans upp, hann vara på förlossningen i 10 min sen var hon ute.

Hon vägde 4010 gram och var 53 cm lång. =)

• Olivialinder

Hej hur går det för alla med sina små?:)
    Min lilla tjej föddes på nyår och blir alltså en månad på måndag!! Tycker att dagarna flyger förbi!:)

• Caroliinnn

Åh grattis! Min lilla DOTTER kom den 30e så på tisdag blir hon 1 månad ; )
    tiden går fort!!

Värkarna startade helt plötsligt 21.00 och kom med 30 sek emellan, åkte ambulans in, var inne 22.00 och var öppen 7-8cm, 23.32 var hon ute! Underbar förlossning och underbar dotter! Sover 7 timmar om natten
    ; )

Svar på tråden Unga bloggare med BF i December? :)