Inlägg från: Anonym (läppen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (läppen)

sexigare kyssar, hur??

Jag tycker att mannen och jag är dåliga på att kyssas. Till saken hör att ingen av oss har särskilt mycket erfarenhet av tidigare förhållanden, så ingen av oss har mycket att jämföra med. Jag vet själv inte hur jag ska göra för att det ska bli riktigt bra.

Men mitt största problem är att jag inte är nöjd med HANS kyssteknik. Tycker ofta att han har för öppen mun och jag får hans underläpp långt utanför min egen mun (på hakan typ), det blir slafsigt och det är avtändande för mig. Saliv är okej i munnen och underlivet, men jag gillar det inte i resten av ansiktet. Hur talar jag om det för honom på ett så snyggt sätt som möjligt? Vi har varit ihop rätt länge så det känns kymigt att ta upp det NU liksom, men jag vill lösa problemet.

Så det här är mina frågor:

Hur kysser ni som tycker att ni är bra på det?
    Hur kysser er partner på ett sätt som ni är nöjda med?
    Hur talar jag om för honom (så smidigt som möjligt) att jag vill att han ska kyssa annorlunda? 

Tack på förhand. 
    /Läppen 

• Svar på tråden sexigare kyssar, hur??
  • Anonym (läppen)
    Anonym (Visa) skrev 2012-07-08 13:57:45 följande:
    Kyss som du själv vill bli kysst
    Det är ett bra tips, men jag vet knappt själv hur jag vill bli kysst. Har försökt att praktisera just det för att slippa hans underläpp på hakan, men den hamnar alltid där till sist ändå.
  • Anonym (läppen)
    Anonym (Bite me) skrev 2012-07-08 16:12:40 följande:
    Jag tycker du ska föreslå att ni testar lite olika tekniker, och så är du noga med att markera att du tycker det känns bra!

Personligen så gillar jag pussar med endast läppar bäst ... tungkyssar kan vara mysigt emellanåt, men inte HELA TIDEN .... vissa killar verkar tro att man måste pussas med tunga och öppen mun var enda jävla gång, men pussar med endast läppar kan vara så sjukt mycket mer upphetsande.
    Tycker det är skönt att bli biten litegrann i underläppen, inte ashårt dårå, bara lite lätt. Brukar göra samma på min pojkvän och han gillar det också.
    Annars tycker jag det viktigaste är att va mjuka läppar och mjuk tunga om man ska använda den, spänd tunga är fan det äckligaste som finns. Det är även bra att ta kommando ibland och se till att den andre följer det man gör, då får man en chans att visa vad man gillar.  
    Kanonbra tips! Hoppas på ännu fler konkreta tips på bra kyssteknik (och jag gillar också pussar med läppar ännu bättre än kyssar, men jag trodde nästan att det var barnsligt...!). 
  • Anonym (läppen)
    Anonym (Visa) skrev 2012-07-08 18:10:27 följande:
    Om man är riktigt upphetsad (har sex) så är djupa kyssar bäst och ger "näring". I hångel är små tungkyssar mysigt, lite försiktigt så där innan man är igång sas.

Jag hade en kille som aldrig kysstes med tungan, bara med öppna läppar som om man stod och gapade....kändes inte särskilt kul. Försökte några gånger med att föra in tungan lite för att släta honom men fick ingen respons. Han hade tungan nere i halsen verkade det som. Såg aldrig fram emot att kyssa honom. Tror att han hade någon slags tungfobi....Gråter 
    Okej, hur djupt går en djup kyss till skillnad från "små tungkyssar"? 

Gillar verkligen hur den här tråden utvecklas, tack för alla tips och all input!! Gärna fler berättelser om upplevda avskräckande exempel eller motsatt!
Svar på tråden sexigare kyssar, hur??