Har du testat lchf?
Äter lchf sedan 3,5 år och älskar det! Testar "vanlig" mat ibland och får då tillbaka alla tråkiga symtom den innebär för mig, hungerskänslor, gasig mage, trötthet, uppsvälldhet osv och går snabbt tillbaka till lchf igen
Äter lchf sedan 3,5 år och älskar det! Testar "vanlig" mat ibland och får då tillbaka alla tråkiga symtom den innebär för mig, hungerskänslor, gasig mage, trötthet, uppsvälldhet osv och går snabbt tillbaka till lchf igen
stierna, jag äter också mycket mer grönsaker med lchf än innan. Broccoli, vitkål och grönsaker jag aldrig tidigare testat har slunkit ner med stor glädje. Och min kropp tackar med att må bättre än någonsin! Starkare, piggare och vackrare hy är bara några av "bieffekterna"
I början tyckte jag det var trist att utesluta frukt men efter ett tag försvann suget. Om jag äter frukt blir jag inte heller mättad utan väldigt hungrig efter ett kort tag. Dessutom är frukt till viss del farlig för tänderna, t ex såna där härliga gröna äpplen som Granny Smith fräter på tänderna och som ung blev jag tillsagd av tandläkaren att sluta äta såna om jag ville ha några tänder kvar.
Numera äter jag grönsaker som frukt, t ex vitkål är makalöst gott att knapra på. Nötter är också bra istället för frukt.