• Anonym

Han har för liten snopp

Anonym (Moltas) skrev 2012-07-08 19:55:40 följande:
    Hur stor hans kuk då?
    Hon skrev det ju tidigare. 10 cm eller mindre och med liten omkrets.
  • Anonym

Klart storleken har betydelse..jag blir inte jättekåt av en tampong iaf.

Oralsex är ju ett måste..sedan saxen..eller vad den kan heta. 

• Anonym

En kuk på 10 cm motsvarar inte heller längden på ett finger.
    Dels är fingret längre, men vid samlag så kommer ju alltid lår/häck/etc att vaddera en del så att hela längden inte kommer in. Så om han är 10 cm är det väl nästan bara hälften som kan användas effektivt. Och då spelar inga knipövningar i världen någon roll.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 21:12:19 följande:
    En kuk på 10 cm motsvarar inte heller längden på ett finger.
    Dels är fingret längre, men vid samlag så kommer ju alltid lår/häck/etc att vaddera en del så att hela längden inte kommer in. Så om han är 10 cm är det väl nästan bara hälften som kan användas effektivt. Och då spelar inga knipövningar i världen någon roll.
    Jaså fingret är längre.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 21:34:31 följande:
    Jaså fingret är längre.
    Min mans långfingrar är 12 cm.
    Mina fingrar är kortare, men det spelar väl ingen roll, för nu snackar vi ju om pullning.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 21:43:45 följande:
    Min mans långfingrar är 12 cm.
    Mina fingrar är kortare, men det spelar väl ingen roll, för nu snackar vi ju om pullning.
    12 är relativt lång även för en man. I vilket fall så är fingret en värdelös indikator på längd. Använd SI enheter.
  • Anonym

Jaha nu finns det tydligen även en uppenbar risk att ens fingra är för korta. Så det räcker tydligen inte med kukförstoring nu längre. Är det inte lika bra att man skaffa sig en protes i form av en jätte dildos direkt.

• Anonym

Varför måste det alltid pekas ut en syndabock? Antingen så är det fel på killen eller så skriver folk att TS minsann är för slapp och bör skärpa sig blablabla.

Kan vi inte bara konstatera att vissa människor inte passar ihop?
    Vissa attribut är så synliga att man kan sovra bort personer med dessa direkt.
    Könsorgan upptäcker man ju sist av allt, oftast.

TS - det finns män som du skulle passa väldigt mycket bättre med. Gå vidare och var lycklig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 22:14:32 följande:
    Varför måste det alltid pekas ut en syndabock? Antingen så är det fel på killen eller så skriver folk att TS minsann är för slapp och bör skärpa sig blablabla.

Kan vi inte bara konstatera att vissa människor inte passar ihop?
    Vissa attribut är så synliga att man kan sovra bort personer med dessa direkt.
    Könsorgan upptäcker man ju sist av allt, oftast.

TS - det finns män som du skulle passa väldigt mycket bättre med. Gå vidare och var lycklig.
    Jag håller med dig! Förr hade man sex för att man tyckte om någon. Nu tycker om någon för att man kan ha sex med denne! Frågan är vilket man blir och är lyckligast utav?
  • Anonym
    nevermind skrev 2012-07-08 22:29:01 följande:
    Men hur slapp kan man va??
    Även en tajt tjej skulle vara osäker på om det var en bra idé att nöja sig med en kille som har smal kuk på under 10 cm...
  • Anonym

Frågan ts måste ställa sig är väl om hans övriga egenskaper väger upp för det faktum att han har liten kuk och sexlivet inte är det bästa... Känner du att han är ditt livs kärlek och att han är underbar i övrigt så kanske det är värt att jobba på det, försöka få sexlivet att funka på andra sätt (tex. oralsex eller onanera samtidigt som ni har sex) men om du inte har så starka känslor för honom så kanske det inte känns värt att satsa på.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 22:33:26 följande:
    Frågan ts måste ställa sig är väl om hans övriga egenskaper väger upp för det faktum att han har liten kuk och sexlivet inte är det bästa... Känner du att han är ditt livs kärlek och att han är underbar i övrigt så kanske det är värt att jobba på det, försöka få sexlivet att funka på andra sätt (tex. oralsex eller onanera samtidigt som ni har sex) men om du inte har så starka känslor för honom så kanske det inte känns värt att satsa på.

Kanske har heterosexuella tjejer mycket att lära av lesbiska och bisexuella tjejer!

• Anonym

jag vet av erfarenhet att man kan ha gudomligt sex utan penetration så om TS och killen övar på att utnyttja fingrar, mun och ev leksaker så kan man ha det fantastiskt skönt. Jag är inte den som bangar för en härlig påsättning men ibland väljer jag och mannen att inte göra det just för att vi vet att vi får till så härligt sex på andra sätt:)

• Anonym

kör med dubbla skaffa eller ta fram dildon ha den inne samtidigt. killen kommer garanterat att gilla det oxå. behöver ej vara vibrator på

• Anonym
    Furstinna skrev 2012-07-13 08:19:45 följande:
    Du sa väl inget om hans storlek hoppas jag :)

Du tycker det är roligt hela grejen att en kille blir dumpad för sin kuk? Hur tror du han mår av detta och andra killar med samma storlek som kanske läser här? Moget...
  • Anonym
    Furstinna skrev 2012-07-13 09:37:52 följande:
    Anonym: what? Jag hoppas att hon INTE sa något. Läs...

Jag syftade på den lilla figuren efter texten som indikerar att du var skämtsam till det hela och tycker det är roligt.
  • Anonym
    Furstinna skrev 2012-07-13 09:44:58 följande:
    Anonym: det är bara din tolkning.

Jag tror de flesta tolkar en smiley så...
  • Anonym
    Anonym (Ex-Hunk) skrev 2012-07-13 09:37:30 följande:
    Är tacksam för att min skapare har gett mig en stor penis och extrem potens o f ö en bra fysik. Det r den enda gåvan i form av talang. Det har gett mig mycket kärlek fr kvinnan trots att jag f ö saknar talang på alla andra områden.

Själv har jag utrustats rätt bra utseendemässigt och med bra fysik, men med en kuk som anses liten bland kvinnorna. Jag har fått para mig med många kvinnor, men jag har aldrig låtit det gå så långt att jag kärar ner mig i någon. Jag har haft kvinnorna ett tag, parat mig och sedan gått vidare. Eftersom kvinnorna inte nöjer sig i längden med min enligt dem lilla kuk tar jag inte risken att bli sårad.  
  • Anonym
    Kloverman skrev 2012-07-13 10:25:03 följande:
    "Better to have lost and loved than never to have loved at all." – Hemingway

Nej. Inte för mig.
  • Anonym

Jag funderar på att göra penisförstoring. Hittade faktiskt en bra och rätt informativ sida som skriver allt om penisförstoring.

Här är länken om någon annan vill kolla: www.plastikoperationer.net/penisfoerstoring

Ska på konsultation på Akademikliniken nästa vecka

Svar på tråden Han har för liten snopp