Inlägg från: Anonym (hrm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hrm)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag prostituerade mig under ett par år. Jag är alkoholist och narkoman(nykter). Har lyckats att dölja mina problem för alla jag känner. Lever ett fint liv med sambo och barn idag. 

Skulle lätt hora igen om det kärvade, hellre det än att behöva gå till soc. Har fått nog av att behöva krypa för folk. När jag horar då bestämmer jag.

Petar näsan och sånt äckligt skit men vem fan har inte en liknande olat. Tror de flesta har något pinsamt äckligt för sig.

• Anonym (hrm)

Är otrogen mot min sambo med en man jag blivit head over heels kär i..
    Jag gör det för att min sambo varken ser, hör eller uppskattar mig. Han låter ofta sin ilska gå ut över mig, sagt många kränkande saker under sina urbrott, ger mig ingen feedback på vad jag gör här hemma och när jag försöker "fixa" relationen så är det som att prata med en vägg, tror han är väldigt tillfreds med sitt liv medan jag känner mig död inombords.
    Jag väljer att inte lämna relationen för vårt barns skull som fortf inte är så gammal. Kanske löser saker sig med tiden, kanske inte. Just nu försöker jag bara njuta av den tid jag har med den andra mannen som ändå kommer "försvinna" i november ett bra tag.
    Kan ju säga att jag har svårt att sova om nätterna, men jag vet inte vad jag annars ska göra..

• Anonym (hrm)
    Anonym (Går det över?) skrev 2012-09-18 18:47:40 följande:
    Att jag ska få barn om några veckor, och ångrar så himla mycket att jag blev gravid. Tror inte jag är redo för detta alls.
    Så kände jag också de sista veckorna. Visste inte längre om det var detta jag ville, men när h*n låg i mina armar kände jag att det var det bästa som hänt mig :) H*n är helt underbar!
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?