Inlägg från: Anonym (Isch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Isch)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag manipulerar min pojkvän MEN til lmitt försvar (men så säger väl alla manipulativa personer??) så manipulerar jag honom för hans egen skull.

Eller det kanske inte är att manipulera?? Ni får avgöra själva.

Tex kan jag säga att hans ex gör en viss sak för att hon sätter sig själv främst och jag anser verkligen att hon gör det, men vet inte om hon fattar det själv eller tror att hon gör det för barnets skull och så får jag honom att säga nej till henne vilket gör att han mår bättre för att han inte dansar efter henens pipa ÄVEN fast han får dåligt samvete för sitt barn. Men barnet mår också bättre av att han säger nej till vissa saker (anser iaf jag och soc) för barnet får kontiunitet istället för hattande fram och tillbaka. Barnet är knappt 2 år än.

Jag har blivit sexuellt antastad av syrrans kille, men vågade inget säga för hon hade det så tufft då. jag var 14 och hade varit barnvakt och syrran kom hm tidigare än han och la sig och sov, sen vaknade jag av att han stod och smekte mina bröst. 

Jag sa ja till frieriet från mina barns far för att jag inte visste hur jag skulle kunna säga nej utan att såra honom, jag var bara ute efter lite sex och tidsfördriv med honom och var inte riktigt 'klar' med det då han friade (efter 2 v typ!!!) och så tänkte jag att han kunde iaf ge mig det jag ville ha, barn, så jag sa ja , men han å sin sida gjorde slut med sin tjej för min skull. Jag var mer kär i tanken på familj än i honom.     
    Jag ångar dock inte att jag ändå fortsatte med honom eftersom jag har två fantastiska barn idag!              

• Anonym (Isch)

Just nu är min mörkaste hemlighet att jag önskar att sambosn ena barn aldrig fötts.

• Anonym (Isch)

Tänker ibland att om makens pappa kolar vippen så löser sig våra ekonomiska problem, men sen skäms jag för jag vill inte att han ska dö och eg HAR vi inga problem, vi vill bara ha vissa saker NU och inte spara i flera år.

Önskar ofta att makens ex som han har barn med inte fanns och att hans barn inte heller fanns, samtidigt som jag eg inte alls tycker illa om barnet, bara om situationen.

• Anonym (Isch)
    Dr Ä skrev 2014-07-27 23:24:26 följande:

Anonym (@) kan ju sluta kritisera trådar å hålla käft.

Fast det är ju äckligt, asäckligt.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?