-
Men fy fan... jag vet, inga moralpredikningar i denna tråd, men, fy fan.Anonym skrev 2012-07-09 18:56:14 följande:Dödat en katt med käpp när jag var liten, slog bara 1 slag men det gick sönder något i den, för dan efter åkte grannfamiljen och avlivade den. Ingen vet och jag mår lite dåligt än -
Ursäkta för fan om jag inte läst alla 23 sidorna i tråden!!Anonym skrev 2012-07-09 19:08:33 följande:En människa kanske är mördad och du bryr dig om en katt? Som dog för länge sen, säkert nått pojkstreck som blev fel
Men visst, sure, det är heeeeeelt OK att mörda försvarslösa katter, vem bryr sig liksom. -
Jag pillar både torrt skinn på fötterna och diverse sårskorpor..... och äter det.Anonym skrev 2012-07-09 19:23:49 följande:Har inga såna där mörka hemligheter som många av er men... - Jag pillar bort skinn under fötterna som jag kastar bakom soffan, sängen osv. Min sambo är den enda som vet om detta och tycker att det är vidrigt! Tycker jag med för den delen... - Onanerar ofta och mycket! Min sambo vet inte om att jag gör det överhuvudtaget.
Jag VET. :D Men det är väl inte hemskare än t ex att äta andra levande varelsers kroppar om man tänker efter?
Och många djur käkar ju upp sitt eget spill: kaninen äter sin avföring, katten äter upp sin efterbörd etc... -
Jag TÄNKER alltså inte på det, eller gör det medvetet, det bara går av sig själv. Ända sen jag var liten.Anonym skrev 2012-07-09 19:50:56 följande:Men äta?! Haha. Det var något nytt, aldrig ens funderat på. Tror dock inte att det är något för mig :p
'
Men det smakar faktiskt bra. -
Jag har inga såna där uppenbara mörka hemligheter därför att jag alltid har varit alldeles för öppen med allt, och alla vet allt om mig.
Men OK, om jag ska nämna något: Jag orkar inte med samhället... jobba äta sova dö. Jag önskar att jag kunde få ta min dotter med mig och flytta ut i djupa skogen, eller till Afrikas djungler, och odla våra egna grödor och jaga vårt eget kött och totalt klippa av mig själv från hela samhällsapparaten och leva på det moder jord ger... för resten av vårt liv. :)
Men jag vet ju att det är omöjligt... inte ens i Afrikas djungler slipper man från samhällsapparaten. :D -
<333Anonym (hårfoten) skrev 2012-07-09 21:55:40 följande:Gud, är vi samma människa?
Tänker precis samma tankar som du, till och med startat trådar om det, anonymt här på FL.
Hatar samhällets jävla lagar och regler, allt går ut på att man själv ska slita ihjäl sig för att hela samhället ska fungera... Allt kretsar kring pengar och status. Många gånger tror jag fatkiskt det vore bättre om vi fick bo i skogen.
Har faktiskt tänkt flytta ut ett par veckor nu till sommaren... bli en av de här konstiga naturmänniskorna som fanns på Outsiders för ett tag sedan.
Skönt att höra att man inte är ensam. -
Och ja just det...
Jag har varit sjukt tänd på min "styvbror" (sonen till kvinnan som var sambo med min pappa i ett halvår innan han dog) i 9 år nu. Han var 16 och jag var 28 när vi först träffades och jag fick kåtslag direkt. Shit pommes frites vilken gud!
Nu är jag snart 37 och han är 25 och jag är fortfarande lika tänd på honom, så nej, det var inte för att jag är pedofil eller hebefil eller nåt. Han är sexig helt enkelt. Och han visade faktiskt intresse för mig när han var runt 18, han kom med uppenbara inviter (som jag ignorerade för jag trodde inte det var sant). Men sen förlorade vi kontakten (förutom på Facebook) och det blev allt mer uppenbart att han faktiskt är homosexuell. LOL så det kan bli. Det kan ta ett tag att hitta sig själv. :D -
Jag tror att min 11-åriga dotter gör detsamma. Min favoritdildo har nämligen försvunnit spårlöst och jag kan inte hitta den nånstans. D:Anonym (blusher) skrev 2012-07-09 23:49:19 följande:lekte med mammas dildo när jag var 11 år
(Hon hittade den en gång så hon vet att jag har den. Jag stoppade den då längst in och högst upp i ett skåp men sen har den försvunnit. Jag hoppas att hon inte försöker "köra in den", det är hon ju alldeles för liten för!) -
OK några till:
- Sen jag hade ett kort förhållande med en afrikansk man tänder jag endast på svarta män. "Once you go black, you never go back" - det är faktiskt sant.
- Jag snattar.
- Jag går ut och samlar pantburkar på nätterna - om ni visste vilket tillskott i kassan det blir! Det är bara min mamma och min bror som vet det.
- Jag lät två 15-åriga killar fingerpulla mig och hångla med mig (samtidigt) när jag var 22. Sen ville de gå längre, men jag sa av någon anledning nej och stack. Och ångrar det fortfarande. Fan vad häftigt det skulle varit att låta dem knulla mig. Det hade säkert blivit deras livs upplevelse för dem också. FY FAN VAD JAG ÅNGRAR MIG. :P
- Näst bästa sex jag haft (förutom med afrikanen som var en GUD som inte går att beskriva) var med en 17-årig kille när jag var 24. Yummmmmy. :Q___ -
Jag var fan inte töjbar när jag förlorade oskulden som 16-åring, blödde som en gris. :DAnonym skrev 2012-07-11 23:42:32 följande:Inte alls, hon är töjbar som alla andra.
Men hursomhelst så vill jag inte tänka på möjligheten att min lilla dotter stoppar in stora saker i slidan... -
Wow jag förstår dig så bra... min dotter är också autistisk och det är lite därför jag vill ta henne och sticka till skogs.Anonym (bitch) skrev 2012-07-11 23:57:33 följande:Jag flyttade från min ungdomsort så fort chansen kom, där var mitt rykte förstört (droger, inbrott mm och att jag också lättat mitt hjärta för alla som verkat bry sig.)
Lever ett "normalt" liv nu, men jag hatar det och de flesta runtomkring mig. Lever med två söner (varav den ena har adhd/autism) och jag tycker bara att alla hycklar och jag spyr på det. Litar inte på någon längre. Umgås inte med någon längre. Vill också bo långt bort, isolerad från alla och rå om mig själv och mina söner som jag inte vill ska växa upp i denna sjuka värld. Blivit misshandlad av min pappa, sviken av min mamma, som lämnade mig som liten...hela mitt liv har jag kämpat för att komma på fötter, men nu inser jag att alla får inte samma förutsättningar och det är något som man måste vända till en fördel.
Hon skulle må så mycket bättre av ett enklare liv där man inte behöver anpassa sig efter ditten och datten i hela samhällsapparaten som snurrar fortare och fortare... hon orkar inte, och inte jag heller. -
Och en sak till, fy fan vilken vidrig kommentar. Får jättehemska vibbar av dig.Anonym skrev 2012-07-11 23:42:32 följande:Inte alls, hon är töjbar som alla andra. -
Kan någon göra en tråd om djursex så kan vi fortsätta on topic här tack???
-
Jag är attraherad av min dotters farfar, har alltid varit. D: (Jag och pappan är inte ihop längre). Han är typ 65 och jag är 37. Han ser ut precis som Freddie Mercury (som väl inte var så snygg, men hade väldig karisma) och är sjukt fräsch för sin ålder. Och så go och snäll och jag bara dör... hjälp.Anonym (Hon) skrev 2012-07-20 17:39:45 följande:Min mörkaste hemlighet är följande:
Jag är attraherad både av min killes bror, och morbror. Morbrodern är strax över 60... Min kille skulle lämna mig direkt ifall han fick veta det. -
Att jag ibland hoppas att min mamma ska dö snart så att jag får ärva huset och pengarna. Och slippa hennes förbannade tjat och telefonsamtal 10 ggr om dan.
Men samtidigt älskar jag henne och skulle inte klara mig utan henne... :(
Önskar bara att hon inte var en sån jävla obotlig rasist och homofob! Jag är en bisexuell tjej som älskar afrikaner. Perfekt ju. :/ -
Jag har en fix ide om att svälta mig till döds bara för att straffa min mamma som jämt mobbar mig om min vikt. När vi ses så petar hon ofta mig i magen det första hon gör och säger "hur går det med bantningen" (vilken bantning? har jag sagt tilll dig att jag bantar? och har du med det att göra i så fall? och dessutom är du lika fet själv, kärring!) innan hon ens säger hej eller undrar hur jag mår.
Jag har de senaste 10 åren utvecklat ätstörningar mycket pga hennes mobbing... hon är bara så fruktansvärt vidrig. Samtidigt som jag ibland skäms för att konfrontera henne, eftersom hon är så gammal och spelar så oförstående "nää, det har jag väl aaaaaldrig sagt förut" när jag blir arg... min bror säger att hon börjar bli dement och minns inte vad hon sagt för en minut sen, men jag vet inte jag... ibland HOPPAS jag att det beror på demens för tanken att hon MEDVETET fortsätter att mobba mig och sen spela oskyldig är bara för hemsk. Men i så fall har hon haft åldersdemens jäkligt länge nu...
Denna mobbing gäller inte bara vikt f ö, utan allt som gäller hela mitt liv och alla de sätt jag inte duger. -
Han är lite kluven kan man säga. Ibland skyller han på hennes virrighet/demens men han har ofta sagt att han är väl medveten om att han alltid varit favoriten hos henne och det är fruktansvärt hur hon mobbar mig och har alltid gjort.Anonym (:-*) skrev 2014-08-03 02:46:50 följande:Jag hoppas att du bryter kontakten med henne, så ska ingen förälder bete sig mot sitt barn! Skulle inte bli förvånad om din bror skyller på demens för att han inte vill acceptera att hon beter sig så hemskt mot dig.
Men han mår väldigt dåligt själv, så han orkar inte ta sida i vårt pågående gräl. Han har nog med sig själv. Jag älskar min bror över allt annat och försöker numera hålla mamma utanför vår gemenskap och våra diskussioner eftersom hon bara förstör. -
För resten har hon börjat peta min bror i magen nu också... nu när han för första gången i sitt liv vid 41 års ålder inte är underviktig längre + har fått en minimal putmage (de flesta normalviktiga män har rundare mage än han vid 30 års ålder.)
Morsan alltså... ska man skratta eller gråta. -
Hahahahaha. :D Det borde jag testa.Anonym (mne) skrev 2014-08-04 22:40:25 följande:Men det är då du säger "Meeen neeej mamma lilla, jag tror du hörde feel. Jag försöker GÅ UPP (tala skithögt!) i vikt. Jag har ätit tio pannkakor med sylt och grädde till frukost. Socker är så jävla härligt".
Däremot HAR jag börjat testa vara lite sarkastisk mot henne på andra sätt eftersom hon inte gör annat än frågar ut mig och lägger sig i allt fast jag är nyss fyllda 39.
"Var har du köpt den?" "PÅ MÅNEN." "Hur mycket kostade den? "EN MILJARD DOLLAR!"
Men hon bara glor oförstående, ogillande och sårat eftersom hon har noll sinne för humor, ironi och sarkasm. Tänk vad skönt om hon kunde släppa på garden och SKRATTA nån gång. Jag bryr mig inte ens om hon skrattar ÅT mig eller MED mig. Bara NÅN slags äkta känsloyttring vore nice! -
Jag tycker män i min egen ålder är urtråkiga, har alltid gjort. Alla jag attraheras av är antingen alldeles för unga (18-25) eller alldeles för gamla (55+) Själv är jag 39. :D