• Tyavanin

Vad er är mörkaste hemlighet?

Var otrogen mot mina barns pappa med
    Mannen jag lever med idag... Lämnade minstingen som var ett år Då hos min mamma och åkte till min nuvarande
    Sambo.... Sa även att jag skulle iväg och träna och Åkte istället till min "lover"... Riktigt svinigt gjort och Ångrar
    Att jag var otrogen, men inte att jag lämnade honom för det livet jag har nu...

• Tyavanin

Fast ni kan ju inte jämföra missbruk med att dricka kaffe... Den jämförelsen är ju bara
    Löjlig!

• Tyavanin

För övrigt så stämmer det säkert att vissa som barn har glada minnen av fester och allt som dessa innehöll... Men det finns ännu fler
    Barn som mår dåligt över hur deras föräldrars beteende förändras på dessa fester... Tummen upp för nyktra tillställningar om barnen är med!

• Tyavanin

Behöver man en drog eller en drink för att
    Få vardagen att fungera är det ett missbruk.
    Kaffe kan i för stor mängd vara skadlig men inte jämförbar med alkohol och droger då de Kan förändra ditt beteende och du inte är
    "närvarande"

• Tyavanin

Jag vet vad missbruk innebär... För mig
    Handlar det inte om studier hit eller dit utan om mina moraliska skyldigheter som mamma till mina barn. Jag avstår allt
    Som får mig att bli förändrad i mitt beteende även när jag inte har mina barn. Men framförallt när jag har barnen är det viktigaste för mig att dom känner sig trygga
    Med mig som förälder och att jag är 100% närvarande!
    Skulle aldrig lämna bort mina barn till någon barnvakt som rökt på eller druckit ett par
    Glas vin, varför ska jag göra det själv
    Då?

• Tyavanin

Ok hemlis nu då... Jag gjorde abort innan jag
    Fick min första dotter med samma man jag har barn med. Sa till honom att jag fått missfall

• Tyavanin

Jag ljuger om att jag vill ha ordning hemma för trivselns skull när jag i själva verket blir mer åt det sjukligt pedanta hållet för varje dag som går... Och då tåls det att tillägga att vi har en sjuåring, treåring och tvååring hemma vv

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?