Inlägg från: Anonym (domedagen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (domedagen)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Att jag växte upp väldigt ensam, har levt i princip hela livet utan vänner och släkt, är 33 år och träffar aldrig någon någonsin. Jag sitter ensam framför tv eller sover bort mitt liv. Jag vet inte hur man är social, har aldrig lärt mig och kommer aldrig lära mig.

Jag tycker människor är fula, alla som finns, ingens utseende tycker jag är fint eller sött. När jag väl går ut (handla och dylikt) kan jag titta på alla jag går förbi/möter och tänker på hur fula de faktiskt är. 

Jag tycker människan är hemsk, har extremt låg IQ och förstör våran värld. Jag sitter i min ensamhet och hoppas att jorden ska gå under för människan är otroligt överflödig på detta jordklot.

• Anonym (domedagen)
    lvb skrev 2014-04-01 19:44:01 följande:

Jag anser att jag är smartare än i princip  alla jag träffar/kommer i  kontakt med.

Är det väl även "på pappret" om man ser till IQ, erfarenhet, kvickhet osv, men jag tror på det även på ett djupare plan, på ett personligt plan. Tror alltid att min intuition stämmer, tror alltid att jag har en "grundidé" som är bättre, tror att jag skulle vara bättre än alla på deras jobb ifall jag försökte, utgår från att jag fattar mer om människor än alla, osv.

Skäms ibland väldigt mycket över detta men, som sagt, tror det på riktigt också.

Du tror väldigt mycket.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?