• Anonym (:()

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag mår inte särskilt bra som ni kan förstå, utifrån alla dessa hemligheter nedan som jag inte heller kan rangordna:

Jag är gift med en man men är inte attraherad av honom utan attraheras mer av andra kvinnor

Jag tänker begära skilsmässa i höst och försöker behålla masken under sommaren så att han inte anar skilsmässan ännu

Jag har fortfarande inte kommit över min första kärlek som ingen känner till att jag var kär i (och hade ett förhållande med tills han blev deprimerad, gjorde slut, kom tillbaka men jag vågade inte ge honom en ny chans)

Blev flera gånger slagen och tafsad på av min kusin, jag var 8 och han 14... 

Jag är lika förälskad i mitt x som jag bröt med för 14 år sen som jag va från dag 1...Har träffat honom 2 ggr sen dess och har en dotter ihop som han aldrig träffar...Min soulmate...

Jag har gift mig 2 ggr sen honom och min fd man visste/vet om mina känslor för honom...Inte min nya man

Att jag är sängvätare, det har jag varit i hela mitt liv. Bara min exman vet. Jag har äntligen sökt hjälp och ska till läkare om ett par veckor. Nästan 30 bast... Hoppas innerligt att hon kan hjälpa mig. Annars vet jag inte vad jag gör. Gråter

Anonym skrev 2012-09-12 09:56:23 följande:
    Lilla vän, om du vore här skulle jag krama dig!
    Vet lite hur du känner. Var typ 12 när jag slutade. Det brukar bero på något man varit med om som barn. Typ otrygg uppväxt eller att du sover väldigt hårt. INGET ATT SKÄMMAS FÖR egentligen. Och tro mig, du är långt ifrån ensam <3
    TACK! Det värmer hjärtat. Hjärta

Det beror förmodligen på en medicin jag tog när jag var liten. Jag tar fortfarande medicin men en annan sort sen flera år, jag och läkaren trodde att problemen skulle försvinna.
    Jag har googlat ihjäl mig och kommit in på ett spår men kanske är helt ute och cyklar... Medicinen gör så att man slutar producera hormonet som gör att man vaknar på natten. Jag fick medicin mot sängvätningen när jag var liten, Miniril eller nåt liknande. Det fungerade inte...

Så om det är det enda uroterapeuten kan erbjuda mig så är det kört...     
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?