Anonym skrev 2012-07-10 14:12:30 följande:
Så jäkla  trist att göra om en intressant tråd till ännu ett battle mellan korkade sönderrökta knarkare och  skenheliga frireligiösa kärringar - respektera TS och dra någonstans mer passande!
Lägger till en egen mörk hemlighet för att komma igång med tråden igen.
Jag har varit otrogen ett flertal gånger i mitt äktenskap - alltid med prostituerade och alltid utomlands. Noll i dåligt samvete faktiskt! Det skulle ingen tro om mig som är uttalad feminist....
Jag uppskattar inte skit som skenheliga kärringar serverar samt önskan att skada fungerande familjer som dessa ofta uttrycker.
Tycker heller inte om uttryck som "korkade sönderrökta knarkare" som riktas mot hårt jobbade skattebetalande småbarns föräldrar baserat strikt på egen ignorans eller okunskap.

Shandi skrev 2012-07-10 14:09:08 följande:
Du är lite dryyg :) ;)
Jaja, jag slutar diskutera, men ja jag antar att jag är totalt blind för omvärlden, då jag bor i en liten stad, ute i skogen där vi endast låter övermogna blåbär lugna våra sinnen.
Nej men, jag personligen tycker det är mycket onödigt att behöva lugna ner sig med narkotika, läkemedel och alkohol, speciellt då det finns barn med i bilden. Är det som sagt då så att man inte klarar av vardagen utan dessa ämnen, är det någon annan stans det är fel, och de skulle då behöva rättas till. 
är glad att jag klarar mig utan nåt sånt, och hoppas att mina barn också kommer klara sig undan sådan skit. 
Och jag förstår fortfarande inte varför man hellre vill att barnen ska röka på, då man kan lära dem dricka med måtta.
Jag skulle nog ge dig rätt där för jag tror inte på att du har hittat en nykterist stad, tror du har systemet nånstans i centrum, kaffe säljs i massor på den lokala ican och cannabis bland andra droger säljs öpet på gatan.

Du kan tycka att det är onödigt och välja annan livstill, din fulla rätt att leva som det passar dig, välj bort alla droger, lagliga som olagliga, använd inte mediciner även när du behöver dom, och be till gud att du aldrig drabbas av depression eller utbrändhet där du skulle behöva medicinering, det är onödigt.
Man kan inte glömma däremot att dom flesta andra håller inte med tänket och börjar med glädje dagen med en morgonkaffe, sigg, tar sig öl till grillen drinkar på semester, vin till maten och så vidare. 
Jag har personligen aldrig träffat på en nykterist som var konsekvent.
Du kanske är den första men jag tvivlar  

Jag skrev att jag skulle föredra om dom var hemma med vänner än att dom skulle rinna ute på fylleslag.