Vad er är mörkaste hemlighet?
jag har haft sex med närmare 100 st... varav minst 80 av dem före det att jag fyllde 23, både kvinnor och män men övevägande män- tyvärr-. redan innan jag fyllde 18 hade jag haft sex med 40-50 st de allra flesta minns jag inte namnet på men jag skrev en lista när jag var 18-19 och då kom jag iaf håg förnamnet på de flesta. Jag skäms inte ett dugg över detta, men folk reagerar så jävla starkt på det när man berättar (har nämnt det för någon i bland) att jag kniper käft om det, min man vet dock och han bryr sig inte direkt.
Jag har snott tiotusentals kronor från tidigare arbeten och har lyckats mörka över det när det har upptäckts, en chef blev till och med omplacerad eftersom hon slängda anklagelser till höger och vänster (och därmed inte gick den rätta vägen när det försvinner pengar) till anställda (dock inte till mig).
Jag har inget körkort, men har ändå kört bil full vid några tillfällen i min ungdoms dagar....en taxibil bland annat som jag fick lov av ägaren att köra..bara från en husvagn till en parkering mitt i natten iofs men ändå.. jag var den som var "minst full" och därför fick jag flytta den... höll på att gå riktigt illa för jag var trots allt så full att jag inte såg handen framför ögonen