Vad er är mörkaste hemlighet?
Jag tycker ibland att min sambo (vi har varit tillsammans i 2,5 år) är ful. Skäms över honom ibland i sociala sammanhang och är ofta irriterad på honom utan att veta varför. Ibland har vi det riktigt bra. Rädd för att det alltid ska vara såhär, men vill samtidigt inte lämna honom. Finns inget som säger att det inte är mig det är fel på och att jag kommer känna såhär med nästa kille. Mina svärföräldrar är väldigt konstiga. De ser väldigt konstiga ut också, man kan typ se på dem att de är "speciella" eller vad man ska säga. Vill inte att mina barn ska bli likadana. Tvekar därför också inför att skaffa barn med min sambo pga detta.. Är det inte hemskt att man är rädd att få fula barn? Det är ju inte som om det är det enda som räknas! Jag tycker inte livet har någon mening ibland (har en livslång sjukdom, kanske spelar in) och tycker ibland att det hade varit bättre att vara död. Detta vet ingen om och tror nog inte om mig heller. Samtidigt är jag livrädd för att dö och räknar med jordens undergång inom snar framtid..