Inlägg från: Anonym (Humhum) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Humhum)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag väntar mitt första barn någonsin med min sambo som är underbar, men kan inte sluta tänka på min gamla kk...

• Anonym (Humhum)

har jag tänkt lite...

1. Jag var en tjuv när jag var liten, tog det jag ville ha.
    2. Önskar livet ur svärmor då hon får sin familj att må så psykist dåligt så den har splittrats.
    3. Blev sexuellt utnyttjad av min bror när jag var typ 5-6 år. (Han är 6 år äldre)
    4. Har mer eller mindre alltid varit otrogen mot mina pojkvänner
    5. Onanerar nästan varje dag men vill inte ha sex med sambon
    6. Jag gick hem med okända killar från krogen mer eller mindre varje gång jag var ute när jag var yngre.
    7. Jag har ljugit om mina drogproblem tidigare i livet.
    8. Jag har haft seriösa planer på att döda min bror när han sover då jag anser att alla skulle må bättre utan honom
    9. Jag litar inte på någon (inte ens mig själv ibland)
    10. Jag hatar en av mina sk vänner så mycket att jag bara utnyttjar henne
    11. Jag vill så innerligt ha en hund och jag blir skitledsen varje gång min sambo säger nej även fast jag inte visar det
    12. Jag vill vara ute och bli brun men sitter inne för att sambon inte vill gå ut.
    13. Jag har ibland funderat på att hora ut mig för att få in lite extra pengar
    14. Jag blir väldigt bortskämd av min mor och hennes fästman för att jag vet hur jag ska manipulera dom
    15. Jag ljuger ibland om hur mycket saker och ting kostar för att jag är rädd att min sambo ska bli sur på mig.

Finns mer men orkar inte skriva.

• Anonym (Humhum)
    Anonym (Jag vet) skrev 2012-07-09 18:56:53 följande:
    1,Jag vet att min sambo går på nålar ang ett och annat som hon gjort, och inte vet att jag vet.
    2,Hon vet inte att jag listat ut vilka Anonyma meddelanden hon skrivit här på FL. 100% säker.
    3,Jag skall avslöja henne när hon minst anar det. En riktigg jobbig situation. Taskigt men inte mer än rätt.
    Bor vi ihop ?
  • Anonym (Humhum)
    Shandi skrev 2012-07-10 12:53:49 följande:
    Men jag tycker väl ändå inte att man är skötsam om man röker på med jämna mellanrum?
    Så länge ingen runt omkring faller illa av det så gör det väl inget?
    Känner folk som röker på istället för att gå ut och supa skallen av sig en fredagkväll om dom är barnlediga.

Varför är det fel att vilja sitta hemma i soffan och ta det lugnt med lite röka ?

Är det bättre att man går ut och super och hamnar i slagsmål och vandaliserar m.m. ?
  • Anonym (Humhum)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-07-11 02:34:37 följande:
    Varfor ar forlossningsdepressioner hemligheter?

Det ar ju  inget man kan styra over, som att vara ortrogen.
    Att vara otrogen kan man styra över, men Fd däremot kan man inte.
  • Anonym (Humhum)

Och där spårade tråden ur IGEN...

• Anonym (Humhum)

Denna tråd har spårat så förbanant så nu lämnar även jag...
    Idiotjävlar.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?