Vad er är mörkaste hemlighet?
Jag väntar mitt första barn någonsin med min sambo som är underbar, men kan inte sluta tänka på min gamla kk...
Jag väntar mitt första barn någonsin med min sambo som är underbar, men kan inte sluta tänka på min gamla kk...
har jag tänkt lite...
1. Jag var en tjuv när jag var liten, tog det jag ville ha.
2. Önskar livet ur svärmor då hon får sin familj att må så psykist dåligt så den har splittrats.
3. Blev sexuellt utnyttjad av min bror när jag var typ 5-6 år. (Han är 6 år äldre)
4. Har mer eller mindre alltid varit otrogen mot mina pojkvänner
5. Onanerar nästan varje dag men vill inte ha sex med sambon
6. Jag gick hem med okända killar från krogen mer eller mindre varje gång jag var ute när jag var yngre.
7. Jag har ljugit om mina drogproblem tidigare i livet.
8. Jag har haft seriösa planer på att döda min bror när han sover då jag anser att alla skulle må bättre utan honom
9. Jag litar inte på någon (inte ens mig själv ibland)
10. Jag hatar en av mina sk vänner så mycket att jag bara utnyttjar henne
11. Jag vill så innerligt ha en hund och jag blir skitledsen varje gång min sambo säger nej även fast jag inte visar det
12. Jag vill vara ute och bli brun men sitter inne för att sambon inte vill gå ut.
13. Jag har ibland funderat på att hora ut mig för att få in lite extra pengar
14. Jag blir väldigt bortskämd av min mor och hennes fästman för att jag vet hur jag ska manipulera dom
15. Jag ljuger ibland om hur mycket saker och ting kostar för att jag är rädd att min sambo ska bli sur på mig.
Finns mer men orkar inte skriva.
Och där spårade tråden ur IGEN...
Denna tråd har spårat så förbanant så nu lämnar även jag...
Idiotjävlar.