Inlägg från: Längtande83 |Visa alla inlägg
  • Längtande83

Vad er är mörkaste hemlighet?

Fan vad sorgliga ni är! Sitter här dag ut och dag in och för så onödigt korkade diskussioner, helt OT, och förstör allt som skulle kunna liknas vid en läsbar tråd. 

• Längtande83
    slasktratten skrev 2012-07-12 20:27:22 följande:
    Jag låg med min grannes hund när dom var på semester. 
    Ditt jävla kräk!
  • Längtande83
    Anonym skrev 2012-07-12 20:48:50 följande:
    Hunden klagade säkerligen inte moralbarometer på topp! En mörk hemlighet är att jag pissar i handfatet på offentliga toaletter
    Min moral har flera undantag- men inte gällande djurs rättigheter. En hund kan ju inte klaga om den inte fattar innebörden av vad den utsätts för. 
  • Längtande83
    ftp skrev 2012-07-12 21:21:10 följande:
    Menar du att däggdjur inte har sex? 
    Väldigt intressant det där.
    Kräks
  • Längtande83
    ftp skrev 2012-07-12 21:25:38 följande:
    AAHH så du är övertygad att våra husdjur produceras i sterila labb i provrör?
    AMEN"!!!!! Jag trodde det var STORKEN!!!
  • Längtande83
    ftp skrev 2012-07-12 21:28:49 följande:
    Nej, det är bara människobarn som levereras via den firman, dom övriga djuren får faktiskt knulla som vanligt.
    fast nog var det inte avsett att alla arter skulle knulla med varandra... Jag kan inte förstå, kommer aldrig ens att försöka förstå, hur man kan tycka att det är ok att en människa har sexuella lekar med ett djur. Oavsett hur många försök du gör. Tycker det är vidrigt, och skulle kunna gå så långt att tycka att du är vidrig som indirekt förespråkar detta äckliga beteende. 
  • Längtande83
    ftp skrev 2012-07-12 21:51:11 följande:
    Jag lägger ingen värdering i det, konstaterar endast faktum att däggdjur har och njuter av sex samt utövar detta på regelbunden basis.
    Personen jag svarade ansåg att djuren inte var medvetna om vad sex är och därmed blev "utnyttjade".
    ORKAR INTE! Sådana som dig som helt skall bortse från ämnet och istället märka på ord så att hela diskussionen blir lika trögflytande som tjära är så förbannat irriterande! 
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?