Anonym (Tuva) skrev 2012-08-21 09:31:02 följande:
Att jag haft psykisk sjukdom sedan barnsben. Har idag borderline personlighetsstörning. Har gjort ett alllvarligt suicidförsök och legat i koma två dygn. har sårat min familj så mycket att jag knappt vill finnas till av den anledningen. Blev mobbad hela grundskolan. har missbrukat i flera år - är dock ren nu. Har ingen utbildning och har tappat de talanger jag en gång hade. Men jag ger inte upp längre...
Känner med dig. Jag tror jag har nåt "fel" men gör allt för att dölja för min omgivning. Klarar inte av nån utbildning och är rädd för nya situationer men mina (smarta) vänner tror att jag också är smart. Har alltid mått dåligt och blev mobbad hela min barndom, både på skolan och fritiden. Anledningen till att jag kan spela intressant (smart) är att jag kan en massa onödig fakta om en massa saker som inte är till gagn för mig egentligen. Jag har inte gjort något självmordsförsök men har funderat på det i perioder, INGEN vet detta. Gick till privatläkare för ett par år sen när jag trodde jag slutligen tappat förståndet och hon skrev ut psykofarmaka mot panikångest och deppression på första besöket, detta vet endast min sambo.