• ftp

Vad er är mörkaste hemlighet?

mozzarella skrev 2012-07-11 19:17:06 följande:
    ge fan i djuren, era vidriga jävlar. man borde skjuta er i knäskålarna. äckliga jävlar.
    Vad tror du att människan är egentligen?

• ftp
    Anonym (spyyyr) skrev 2012-07-11 20:45:00 följande:
    Ni vet väl om att tidelag är olagligt!!
    Nej, det är inte det inte.*

• ftp
    Anonym (Emelie) skrev 2012-07-11 21:50:22 följande:

Det är så jäkla sjukt/konstigt/obegripligt att tidelag är förbjudet när det är heeeelt okej att mörda djur och äta upp dem! Det kallar vi "fredagsmys". Mmm vad gott med BEA till. Mer kött, mer kött!

Jag skulle varken vilja bli våldtagen eller uppäten, men tvingas jag välja blir jag hellre påsatt.

Men det är inte förbjudet att ha sex med djur.
    Plåga djur är förbjudet.

Tvivlar starkt att en hanhund som sätter på en hona lider av det även om honan råkar inte ha päls

• ftp
    mozzarella skrev 2012-07-11 22:36:39 följande:
    att säga att djuren är med på det för att dom slickar är precis som att utnyttja förståndshandikappade barn. om du säger till ngn med ett gravt förståndshandikapp att göra ditten eller datten med dig (ngt äckligt omoraliskt alltså) så skulle han/hon med all sannolikhet att göra det.

det kallas utnyttjande.

fy fan för er, era äckliga jävlar. att ni ens tänker i såna banor. ni förtjänar ngt riktigt jävla vidrigt.

tänk twice alla med husdjur som söker dagmatte/husse. det finns så mkt sjuka människor alltså. lämna ALDRIG din hund/annat djur till ngn du inte känner till hundra.

jag skulle kunna göra ngt riktigt elakt mot er, om jag kom på er!           
    Du missar en liten detalj att det inte handlar om förståndshandikapade, det handlar om djur som har mycket fungerande verktyg till att försvara sig och undvika situationer dom inte vill befinna sig i.

• ftp
    Ojsan skrev 2012-07-11 22:42:59 följande:
    Djur blir utnyttjade och förstår inte att dom blir det.  Att ha sex med någon ska vara ömsesidigt. Dessutom om du skulle träffa en partner i framtiden, tycker du att det vore ok om han/hon har haft sex med sina husdjur?
    Djur följer sina instinkter, varken mer eller mindre, dom blir också kåta som vi andra.
    Tycker faktiskt det är hedersvärt att ta hand om alla sina djurs behov, inklusive dom sexuella.

Min sambo var inte oskuld när jag träffade henne, vem eller vad hon har legat med innan jag kom till intreserar mig föga.

• ftp
    Anonym skrev 2012-07-11 23:11:35 följande:
    Nu lämnar jag denna tråden p.g.a för mycket hemskt snack om tidelag.
    Ni kan försvara djurens sexlust allt ni vill, för jag tror inte för sen SEKUND att det är något som djur VILL göra.
    De vill behaga sin ägare, men de ska för den sakens skull ALDRIG bli utnyttjade så. ALDRIG.
    Det är VIDRIGT.
    De vet inte att det är en sexuell akt, och jag tycker att man som människa bör vilja att det är ömsesidigt PÅ RIKTIGT. Djuren känner inte sådana känslor för en människa.
    Må hända att de vill fortplanta sig, men då borde man som människa veta så fruktansvärt mycket bättre än att låta det ske!

Ni äcklar mig något så otroligt!
    Du kanske ska ta en titt på vad du föraktar och bortförklarar, dom klipp jag har sett där hundar satte på sina "honor" var högljuda, hundens frenetisk kåta flåsande kunde man inte ta miste på.

Spännande hur det helt plötsligt blir "vidrigt" at behaga sina djur, man kanske borde göra det rtta och bara slakta dom för att äta upp, verkar vara det sättet man ska behandla djur på.
    Skenheliga hycklare är vad ni är.

• ftp
    mozzarella skrev 2012-07-12 00:21:06 följande:
    så jävla äcklig du är.

djur följer sina instinkter. djur gör vad som helst för dig som människa, nästan, för dom vill behaga dig och visa sig underkastade.

om du sträcker fram en skitkorv, en människoskitkorv, till din hund så kommer den med all säkerhet att äta upp den. men det betyder inte att det är sånt man gör. så länge man har en spärr i huvudet.

jag hoppas att det blir bättre koll på vilka som får skaffa husdjur. och ens komma i närheten av djur

"En stor brittisk undersökning från 2001 antyder att mer än vart tjugonde sällskapsdjur (mest hund men även katt), som besökt veterinär för skada som inte berott på olyckshändelse, hade fått sina skador på grund av sexuella övergrepp. Skadorna liknade de skador som är typiska vid sexuellt utnyttjade av barn. Åkommorna var i huvudsak koncentrerade till vagina, vulva, testiklar, penis samt anus och ändtarm. Förutom de fysiska skadorna lider naturligtvis djuren även psykiskt vid övergrepp, vilket är viktigt att komma ihåg"
    Är du tolv?

Det ligger knappast inbäddat bland djurens insikter att behaga människan, dom vanliga instinkter som sexdrift självbevarelse drift och liknande vi delar med dom finns där.
    För hunden n spelar det ingen roll om den får sätta på en annan djur eller n människa, den får knulla med det ett lyckligt djur.
    I motsatsen till dom flesta andra djur som håls i fångenskap

• ftp
    Ojsan skrev 2012-07-12 00:33:19 följande:
    Och till vilka källor kan du hänvisa till den informationen?
    Jag tror inte att familjeliv kommer uppskatta om jag börjar länka klipp.

• ftp
    Ojsan skrev 2012-07-12 00:38:53 följande:
    brukar du kolla på såna klipp?
    Jag är nyfiken av mig, finns nog inte mycket på nätet som jag inte har sett.

• ftp
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-12 00:40:09 följande:
    Varifrån kommer dina citat?
    www.hundsport.se

Anonym skrev 2012-07-12 01:05:19 följande:
    Barnporr med?
    Det med, hade en tid i mitt liv där jag skulle kolla hur långt kanin hållet gick gick i cyberrymden, den verkar inte ha nått botten.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?