Inlägg från: Anonym (rutan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rutan)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym (Hatarintriger) skrev 2014-08-08 03:11:29 följande:

Min största mörka hemlighet är att jag hatar min borderline-sjuka syster. Hatar henne till den grad att jag önskar fler fick upp ögonen för hennes manipulativa, sjuka leverne att de tog barnen ifrån henne och att hon blir inspärrad på psyk (där hon hör hemma) för gott. Risken finns dock att jag inte får se mina syskonbarn igen :( usch, hon är en vidrig människa och förtjänar inte sina barn!!! Så less på kärringen och hennes elaka jävla utspel!

Här är en till som har samma önskan, men för min del är det ingen hemlighet längre.
  • Anonym (rutan)
    Anonym (Hatarintriger) skrev 2014-08-08 21:55:42 följande:
    rutan: Ingen hemlighet? Har du avslöjat det för den borderline-sjuka? Hur gjorde du? Jag hålls tillbaka av tankar som 'tänk på att hon är sjuk, sjunk inte till hennes nivå'. Det är trots allt också något våra föräldrar upprepat sedan barndom. Men börjar allt mer känna som, nog är nog. Vi är vuxna idag men hur mycket skit ska man behöva ta?! :-/
    Det var oundvikligt. Pressas man tillräckligt mycket och ofta, så rinner bägaren över till slut.

Tänker aldrig låta människan gömma sig bakom sin diagnos igen och jag utan diagnos har rätt till ett värdigt liv.

Föräldrar är ofta så medberoende att de inte kan se till annat än den sjukes väl och ve, vilket oftast infaller med dennes vilja.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?