• Anonym (I)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym (rutan) skrev 2014-08-08 03:17:33 följande:
    Här är en till som har samma önskan, men för min del är det ingen hemlighet längre.
    Fast om hon har en personlighets störning så är det ju en sjukdom och inte hennes fel. Kan hon kanske få sjukvård för att bli bättre. 
  • Anonym (I)
    Anonym (Superhemligt) skrev 2020-08-07 12:33:18 följande:
    Du får självklart fråga :) Tycker det känns skönt att kunna skriva om det eftersom det inte är något jag kan prata om med någon (och får nog erkänna att jag går igång en hel del på att berätta om min lilla hemlighet hahaha).

Han var nog 35 (eller 36) första gången vi gjorde något sexuellt. Den största bidragande faktorn till att vi slutade var att det började bli för känslomässigt komplicerat i kombination med att jag började bo mer hos min pappa. Tror "H" märkte att jag slets lite mellan honom och min pojkvän. När vi började var det liksom lek, utforskande och äventyr för mig och jag reflekterade aldrig över några djupare känslor av kärlek. Det var skönt och det var kul och något jag ville ha mer av, that's it. Det är väl kanske inte helt ovanligt att man i den åldern inte alltid sammankopplar sexuella känslor med kärlek, men jag vet inte? När mina kompisar i mellanstadiet skrev kärleksbrev till killar i klassen onanerade jag istället i smyg på toa på rasterna och fantiserade om mycket äldre killar haha. Var dock inte direkt tidig i utvecklingen rent fysiskt men mellan ungefär 14 och 15 hände det ganska mycket kroppsligt och det var då jag började bli kär i killar i min egen ålder och visst, då började det väl utvecklas andra känslor för "H" också. Tror ändå, som sagt, att det var bra att jag flyttade till min pappa och vi slutade.

tänk om denne var en pedofil som gav sig på andra barn..

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?