• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym skrev 2012-07-13 22:22:57 följande:
    om man inte umgås och pratar  så e det ytligt ,sen att någon kanske står närmare dig än du tror ja så det e klart det är  svårt o veta när man inte pratar (-: (-: bara det är uppskattning (-: tjohoo
    vissa har man helt enkelt inget o prata om med(-: ,det handlar ibland inte vem som har det värst eller inte , lite kan va tillräckligt mycket , sen att man kan förstå ändå det är en annan sak.
  • Anonym
    Anonym (Maria) skrev 2012-07-13 23:35:58 följande:
    Min hund gick bort för snart ett år sedan och än idag somnar jag med tårar. Jag lever i en dimma och mår något fruktansvärt men ingen i min närhet vet om att jag ibland passerar många nätter sömnlös i sängen med tårar som rinner längst kinderna. Min hund var min bästa vän, han betydde för mycket för mitt eget bästa tror jag. Promenaderna var min frihet att komma ifrån föräldrarollen och slappna av ordentligt. Han var en riktigt härlig och en helt perfekt hund, många gånger funderar jag på att gå iväg till en psykolog men jag kan inte. Mina närmaste fnyser och säger åt mig att gå vidare och de var flera månader sedan när jag försökte prata om honom. Men ingen förstår för han var ju "bara" en hund. Jag skäms för att jag mår så här och om jag inte hade mitt barn skulle jag gå itu. Jag ler på dagarna och alla ser mig som den positiva spralliga och sociala tjejen men i verkligheten är jag en djup och sorgsen filosof. Jag är uppfostrad att man inte får känna sorg eller saknad att man inte ska lasta andra med sina problem. Så min mörkaste hemlighet är att jag saknar min bästa fyrbenta vän, och även annat som gjort mig sorgsen och ilsken. Ingen vet om mitt innersta sår och mina innersta tankar och skulle de se dem så skulle de bli stela av skräck för på utsidan är jag "som man ska" men på insidan äter ett mörker långsamt upp mig inifrån..
    ??????????
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-07-14 00:14:25 följande:
    Jag lider med dig, Maria, hade själv ett djur som jag förlorade för snart två år sen, och det är då fan inte bara ett djur, jag gråter fortfarande en skvätt då och då, det gör så helvetes ont ibland, han var min vän, inte bara ett djur.

Fan va jag saknar honom. Jag kan inte trösta dig, Maria, bara tala om att du inte är ensam....Hjärta
  • Anonym
    Anonym (!) skrev 2012-07-13 21:01:17 följande:
    Vad jättesnälll du är som avskyr hela folkgrupper!

Ta dig ut ifrån Svedala och se världen vetja. 
    Varför ska jag det? Här i Svedala verkar ju alla folkgrupper trivas bäst. Varför skulle jag åka till deras hemländer när de själva uppenbarligen inte vill vara där? Nej SVEDALA är bäst.
  • Anonym

Jag skriver elaka kommenter i min bästa väns blogg, riktigt elaka om hennes utseende.

• Anonym
    Opcode skrev 2012-07-16 15:25:28 följande:

Jag gör tvärtom, jag skriver riktigt snälla och underbara anonyma kommentarer om utseendet i min egen blogg.
    hahahahahahahaha SkrattandeSkål

...okej, min hemlighet är att jag känner till saker om en person som skulle kunna krossa hela personens tillvaro om det kom ut. Jag håller tyst bara för att vara "snäll", men tids nog kommer jag släppa bomben och f-n vad skönt det ska bli. Vad som göms i snö..   
  • Anonym
    Opcode skrev 2012-07-16 15:36:43 följande:

Vad som göms i snö... ligger nog där för att dö? =)
    kommer upp i tö. Mupp Flört
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?