• trz
    Äldre 9 Jul 00:20
    13997 visningar
    16 svar
    16
    13997

    Mina pengar är borta?! XtraSpar

    Jag har Nordea och i torsdags kväll Signade jag upp mig på XtraSpar. Dvs, varje gång man använder kortet för att handla dras en liten summa extra, i mitt fall 10 kronor. Använde sen kortet ett par gånger under fredagen och på kontoutdraget står det att det har dragits med noteringen XtraSpar. Men pengarna finns ingenstans?! Har kollat igenom alla mina sparkonton och inget syns någonstans?! Vart tar pengarna vägen? Blir dom typ dolda på något sätt? Eller tar det tid innan dom registreras på nya stället? Orkar inte gå till banken och fråga så tänkte om någon här visste.. Tacksam för hjälp!


    trz.blogg.se Amy 111019
  • Svar på tråden Mina pengar är borta?! XtraSpar
  • trz
    Äldre 9 Jul 00:31
    #5

    Tack för snabba svar! Ja jag har kollat det konto jag hade inställt, och där fanns inget. Igår öppnade jag ett nytt konto för enbart Xtraspar som jag har valt istället nu och jag har kollat det med. Använde ju somsagt kortet i fredags och då drogs det pengar iallafall så det kanske kommer in under dagen då


    trz.blogg.se Amy 111019 <3
  • trz
    Äldre 9 Jul 00:33
    #6
    Frontline skrev 2012-07-09 00:29:43 följande:
    Det där låter intressant, nån som vet om det finns nått liknande om man är kund hos swedbank?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

    Ingen aning men jag tror att det finns på fler banker än Nordea, så det är inte omöjligt! Kolla på internetbanken
    trz.blogg.se Amy 111019 <3
  • trz
    Äldre 9 Jul 18:35
    #8

    Nej. Helskumt! Det står som reserverat belopp på vanliga kontot.. Och tomt på sparkontot..

  • trz
    Äldre 9 Jul 18:40
    #10

    Eller hur. Jag kan ha köp reserverade i över en vecka. bland dras inga pengar alls, förrän en vecka efter och står inte heller som reserverfat, då hamnar jag på minus och får en övertrassavgift. Jättestörande!


    trz.blogg.se Amy 111019 <3
  • trz
    Äldre 9 Jul 20:35
    #12

    Låter inte helt o-troligt.. Har vart sugen på att byta bank läääääänge nu..

  • trz
    Äldre 10 Jul 14:29
    #14

    Nja kanske inte dragna helt men dom är inte disponibla.

Svar på tråden Mina pengar är borta?! XtraSpar