• Isbit

Jävla skitsommar

Fan vad less jag blir på den här kalla tråkiga sk sommaren.
    Man väntar ett helt jävla år på att man ska få några ynka veckors värme & så kommer
    den fan inte.
    Nää men då väntar vi ett år till då

DEPRIMERANDE

• Svar på tråden Jävla skitsommar
  • TheLightOfMyLife

Håller med!!! Imorse när jag vaknade var det soligt och jag tänkte yes!!! Men NU Redan molnigt !!! Kommer regn när som!!! Aaaaaaaa! Blir tokig!

• La Lola

Jag tycker inte att det är så illa.
    Men jag tillhör ju de som inte står ut med sol mer än 2-3 dagar i sträck (på sin höjd).....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Isbit
    La Lola skrev 2012-07-09 10:03:19 följande:
    Jag tycker inte att det är så illa.
    Men jag tillhör ju de som inte står ut med sol mer än 2-3 dagar i sträck (på sin höjd).....
    Nä då förstår jag att du är nöjd.

jag vill ha SOOOOOOL
  • MSörensen

Själv håller man på att svättas ihjäl, så jäkla kvavt!!

• Meria

Som höggravid tycker jag detta är en toppensommar sorry...

(¨,) Loke -06 & Isak -08 & BF aug -12 (,¨)
  • snuppis
    Meria skrev 2012-07-09 10:26:53 följande:
    Som höggravid tycker jag detta är en toppensommar sorry...
    håller med =) har en nyfödd så jag vill inte ha värmebölja
  • Isbit

jag är oxå gravid men vill ändå ha värme

• Mandel

Själv struntar jag i vädret. Det går att anpassa aktiviteter och klädsel efter det, men jag har ingen att umgås med. Det är f-n värre att vara ensam än att det regnar här och där.
    Hade jag haft någon att fika och prata med så spelar det ingen roll om det är regn eller sol.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • MSörensen

Mandel. Håller med, jag har bara mina två katter som sällskap när maken jobbar :S
    Hoppas att jag skaffar nya hållbara kontakter när jag fött och går i mammagrupp, längtar!

• Mandel
    MSörensen skrev 2012-07-09 10:58:21 följande:
    Mandel. Håller med, jag har bara mina två katter som sällskap när maken jobbar :S
    Hoppas att jag skaffar nya hållbara kontakter när jag fött och går i mammagrupp, längtar!
    Jag har barn, men det blir ensamt ändå eftersom det är vuxenkontakt jag saknar. Maken jobbar typ 7-19 varje dag så det blir extra trist...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Jävla skitsommar